• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Nä nu ska jag skicka iväg mitt visitkort till en kund.....:D jag och ica har kunder att ta hand om.....:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Dallandra

Cheerful
    Får rota i garderoben efter gabbanastassen :D :D

Nu kom husbandet hem, bäst att pysa, han tycker att jag luktar alkohol :D :D

Ha det gött brudar! *vinkar hejdå*

• Hej baberiba

Nä Dallandra så får du inte göra....lämna mig själv på BT....snyft....:( kom tillbaka snälla.........:D

• A+L

Hallåååå!!! Ok får dra på radion och köra en kramiz själv då :(

• Hej baberiba

A+L

Jag är här,,,,,det var party men Dallis döda det....hennes husband kom hem....:( mennu drar vi igång igen....:D:D:D

Här får du skumpa.........

• A+L

Sköönt höll på att nyktra till

• drea

Hallå hej!

Vår server ligger fortfarande nere så ingen kan maila till mig

Och jag som hade en inlämningsuppgift som skulle vara inne i dag. Hälften av eleverna har lyckats använda min hotmail, men jag saknar fortfarande ca 40 uppsatser! Suck!

Hoppas ni andra får en skön helg!

• drea

Får jag också lite skumpa?

Vi ska ut med jobbet och spela biljard snart och behöver värma upp lite

• Hej baberiba

drea

Hej lärar´n saknar du våra uppsatter....oups....det har jag glömt att skriva.....sorry lärar´n...:( :D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2