• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Dallie: *ASG*

:D:D:D:D:D:D:D:D

Cheers: Hahahaha, jaaa när Madde o Vickan är hos mig så får du ju ta det som serveras...hehehe...Harry låter ju som en riktig goding. :D:D:D:D:D

• Lucyinthesky

då får jag väl festa själv då...

*klunk klunk*

party time.. wåå åå åå! let´s parrty! nanananaaaaaaaaa! *hick*

• Lucyinthesky

nä nu lägger jag av...

väck mig när det e efterfest..

• Dallandra

Tjoho!! Är det party eller!??!?!? :D :D :D

Jag var tvungen att leta efter hunkarna, i fall de gömde sig någonstans i närheten, men så var det inte... :( jag vill ha hunkarna tillbaka!!

• Hej baberiba

Dallis

Har du kollat i garderoben! :o :D:D:D

• Hej baberiba

ica

Noop inga rosa benvärmare går det bra med röda....:D

• Hej baberiba

ica

Harry är supergullig....han hjälper mig med detektiv arbetet han flyger med mig......Harry Potter...:D:D:D:D:D:D:D:D:D hans bil har blivit stulen...:( jä*la stolpskott.......:(

• Hej baberiba

Lucyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Vaaaakna de e´efterfest.......:D:D:D

• Hej baberiba

Lucy

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........(skriker i ditt öra) jag är bra på det....:D:D:D fråga ica......:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2