• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Dallandra

Morrn,

Nä :( sorry inga hunkar ännu....:( jag hoppas kitty hör av sig idag för då ska jag allt fråga henne vart hunkarna är....:D

Bakis i lördags? efter vår brakfest...:D:D:D husbandet tyckte att ajg var väldigt lullig.....:D

• Gerda

Morning!!!

Inga hunkar i de vrån och hörn jag städat nu på mogronen (obs: jobbstädning, inte hemstädning):D :D :D

Däremot utplånades Måååånga dammråttor!!!

:D :D :D

Pang, pang!

• Dallandra

Cheerful
    Du får ta Kitty i nackskinnet och fråga var hon gjort av hunkarna!! Tänk om inte hon heller vet var de är?!?!?! :(

Alla dammråttorna är för tillfället utplånade hos oss men det kommer säkert tillbaka snart!!

• Hej baberiba

Jag städade i helgen för min farmor (bor i Finland) är här och hälsar på.....städade som värsta galningen (hade verkligen behövt ett par hunkar).....:D Farmor och min föräldrar skulle komma på middag....men imorse hittade jag tussar på golvet från vår hund...:( aldrig får det vara fint....:D får städa ikväll igen....:( Tror Kitty får ta fram hunkarna för jag behöver hjälp....:D

• Hej baberiba

Gerda

Jaaaaa hunkhjälp....:D:D:D:D

• Dallandra

Jag skulle behöva hunkhjälp med att komma igång med träningen, det går rätt trögt med det just nu, men om Aragorn skulle springa framför mig i sina randiga tigerkallingar och vifta på rumpan skulle jag lägga i en högre växel :D :D :D

• Gerda

;) Dallie - jag vet precis vilken sorts träning det skulle bli då!!!

;););)

• Hej baberiba

gerda

:d:d:d:d:d:d:d:d *asg*

• Dallandra

Gerda
    Hehe ;) :D :D :D :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2