• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Dallandra

Åhh vad sugen på pizza jag blir!!!! Jag älskar pizzor med banan och curry, gärna lite jordnötter också :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Nu går du emot mig och kittys åsikter....hmmm.........:D:D:D:D:D:D:D tur att alla gillar olika pizzor....tråkigt för ett pizzabageri om de skulle baka samma pizza hela tiden.....:D:D:D

Har du badat? :D

• Hej baberiba

Kitty

Kom tillbaka !! :D

• Gerda

SKäms tjejer!!! Oups låg på sida 3!!!

:D :D :D

Ja, glöm för allt i världen inte CSI!!!

Jag läääängtar!

Har väldigt mensvärk... så nu beställer jag hunkar som kan massera, för skönskådning och gärna hämta värktabletter, böcker och puffa kudden bakom ryggen!

Ro hit dem som ni har gömt undan!!! ;) ;) ;)

• Hej baberiba

Gerda

Vaddå oups låg på sidan3 ?? fattar nada...:D

Hahaha det är kitty som har hunkarna nu får hon allt dela med sig....så skäll på henne du för du behöver verkligen hjälp och uppmuntran när du har mensvärkar......:D:D:D stackars Gerda..:( ont i magen uff såååå joppigt.......:(

CSI är toppen !! tänk två timmar ikväll !! Jag gillar CSI NY bäst men alla är bra....:D

• Hej baberiba

Oj vad kitty fixar.....:p :D:D:D:D inte tebax ännu........:D

• Gerda

Å jag gillar LV bäst :) Men som du gillar jag alla tre! :D

KITTY skicka hit 2 hunkar tack!!! :):):)

• Hej baberiba

Gerda

Vilka två hunkar vill du ha? Aragorn eller?;)

Jag tycker att drea ska skicka kravbrev till kitty.....:D:D:D hon måste ju få tillbaka sina hunkar !!...:D

• Lucyinthesky

å heeeeeeej!

har precis haft en jättebajsig dag på jobbet (alltså dålig, inte att jag va nödig!)

skönt att ni e här *snyft*

• Hej baberiba

Lucyinthesky

Det är ica som :[-er.....:D:D:D:D:D stackars DIG vad har hänt berätta nu för Cheers....:Dvill du ha Aragorn nu ? :D:D:D ska jag skicka honom till dig? ;)

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2