• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Gerda

Cheers - hade jag haft hunkar här hade jag inte efterlyst dem som Kitty har gömt undan!!! :D :D :D :D

• Hej baberiba

Hatar säljare :D nu var en annan säljare på min kund som jag är ansvarig på...:( jä**a idiot.............:( jag skulle prata med kunden imorgon och så ringde han säljaren honom idag, nu vet jag inte vad jag ska säga..........:(

• Gerda

Cheers - jag håller med dig... huuuuuaaaa ;)

• Hej baberiba

Gerda

Så hemskt tänk om man skulle råka ut för det....huaaaaa..........:(

Tycker kitty får lämna tebax hunkarna nu...:D

• Dallandra

Cheers
    Det är en riktig såpatråd :D Huaaa

• Dallandra

Ja nu har kitty haft dem länge nog!!!!! :D :D :D

• Gerda

snart tjejer så får ni hålla er inne.... jag har en dubbeltimme körlektion!

Haha... ska vi se om jag kan köra landsväg bättre än stadskörning.... gaaaahhhh

:D :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

Bra att du varnar oss...:D för vi bor ju så nära varandra:D eller ska du köra till Småland....det är ju landsväg....:D:D:D

• Hej baberiba

Dallandra

Yapp såpa var det här...och hos Gerda är det halt....:D:D:D hon har skurat golven...:D

Kitty håller sig borta från oss...undrar varför...:D pga hunkarna eller?:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2