• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Lucyinthesky

ja lite aragorn skadar ju aldrig...

nä jag känner mig lite utanför på jobbet bara. det finns 3 gängs om alltid jobbar ihop. men med mitt schema så jobbar man med alla, därför hör jag inte till nån stanns.
    dom ordnade aldrig nånting för mig innan jag skulle gifta mig.
    men nu ska en gifta sig om 11 dar å då skulle dom minsann ha en akut möhippa!
    Dom hade 10 månader på sig att ordna min! Varför fick inte jag nån?

Kanske ett mesigt problem, men det e jobbigt att känna sig bortglömd...

*snyft*

• Hej baberiba

Lucy

Vad jobbigt.....jag förstår hur du känner det......att de inte är konsekventa...Hade de inget för dig å ska det väl för f-n inte har det för den blivande bruden !! Har de frågat om du vill vara med på hippan då?

Vad jobbar du med?

Jobbigt att känna sig utanför.....Jag vet har varit där....sk mobbning på jobbet....:( men jag stod på mig och fick rätt mot alla.......:D:D:D känns så skönt och nu är allt superbra !!!!!..:D:D:D:D

Men om du jobbar med alla så hör du ju till alla liksom......fattar dem inte det.....eller är de bara dumma/tröga?...

Var inte ledsen vännen....:[ i dem och deras dumhet.....

• Hej baberiba

Lucy

Tur att Oups finns....här är alla glada och vi tar hand om varandra...:D

• Lucyinthesky

jag jobbar som undersköterska på ett sjukhus.

alla som ville fick va med på hippan.

jaja skit samma.

så e det. nu ska jag läsa en bra bok istället!!
    sen kanske senare!

• Hej baberiba

Luccyinthesky

Misstänkte att det var ett sjukhus du jobbade på......det var det första som slog mig att du jobbar nog på sjukhus, ska du gå på hippan? fast iofs varför då när de inte gjorde ngt för dig men annars kan det vara lite kul att du går dit på hippan så kanske det känner sig dumma - var med och planera så säger du "min hippa kompisarna ordnande så gjorde de så här för mig bla bla bla....." vad de skulle skämmas....:D

Böcker är kul att läsa !! vad blir det för bok du ska läsa?

• hellokitty

I'm back..

Jag kanske har någon hunk ledig imorgon men idag behöver jag alla själv! Dom ska få massera mig, pilla mig skönt i håret, rensa kattlådan, städa, laga mat, göra maikyr och pedikyr på mig och dessutom ska dom showa lite för mig har dom sagt!! Dock efter CSI!

Tråkigt det där Lucy, tyvärr förekommer mobbing på jobbet nog oftare än man tror... Jag har lyckan att nu jobba med 2 kvinnor som är helt underbara trots att jag inte skulle kalla dom vänner. Vi har en bra "arbetsanda" och snackar en massa skit men mer än så umgås vi inte. Jag gjorde misstaget att umgås med kollegor på mitt förra jobb och när en annan tjej sedan började där fick hon ALLA emot mig.. fattade nada. Antagligen är dom bara avundsjuka på dig över något.. Så är det oftast!

Cheerio!!

• hellokitty

Hula hula stepp stepp stepp snurr snurr gnägg gnägg gnägg! tappetitappetitapp! Hepp Gnägg!

• hellokitty

Hur många nya är det på oups nu då?

Lucy
    Gerda
    A+L
    Dallie

Fler?

• hellokitty

...orkar nämligen inte läsa igenom alla 100 nya sidor....

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2