• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

det blev en calzone.... mums mums!

Ja, jag får väl dansa lite framför tvn istället som du brukar göra cheers!

Var är alla?

• Hej baberiba

Kitty

Calzone är gott men Hawaii är godare med mkt ananas på......mums.....:D

:D:D:D:D Då är vi två som dansar ikväll...:D

Vet inte var alla är......:( i fredags var det full rulle här....:D

• Hej baberiba

Kitty

ikväll är det CSI "Tarantino" i två timmar !!! tror jag det är.....spppännnnande.....uahhhhhh....:D:D:D

• hellokitty

Åh cheers, Tack för att du påminde mig om csi!! Visste att det var något viktigt jag skulle se ikväll men kunde inte komma på vad det var!! Typiskt mig....

Hawaii åt jag så mycket när jag var yngre att jag tröttnat på den.... Men min absoluta favorit är en egenkomponerad: ost och tomat så klart, tonfisk, lök, färska tomater, färska champinjoner och kronärtskocka! mjam mjam....

karln gillar pizzor med biff och bea på.... har lite svårt för det, tycker det ser ut som en enda stor sörja bara. Då kan man ju lika gärna ta biff med pommes och bea, eller?

• hellokitty

eller pizza med banan och curry! Urk!!!!

• Hej baberiba

Kitty

Man får inte missa CSI ikväll när det är Quentin Tarratino som har regisserat, en CSI polis blir levande begravd och tiden rinner sakta ut för att kunna hitta polisen......uahhhhh.............:D

• Hej baberiba

Urk för banan och curry på Pizza min husband gillar oxå bea och biff på pizzan eller då kebabkött på med sås....urk...:D vad är det med killar och deras konstiga smak gällande pizzor....:D

Man kan aldrig få för mkt Hawaii...:D:D på med bastkjolen och dansa hula hula....:D:D

• hellokitty

oooohhhh.... csi låter spenande...

Ja se killar, dom måste ha nåt fel på sina smaklökar....

jag har fått tillbaka min mail nu också men det har väl du redan sett. Du har ju sånda där läskvitton som jag blir helt galen på!!! Trycker alltid NEJ på dom... Kan Du ändå se att jag läst det trots att jag trycker att jag inte vill skicka läskvitto?

• Hej baberiba

Kitty

Om du klickar nej på läskvitto så ser jag inte att du läst dem....vill du inte att jag ska veta när du läst mina mail eller?...:D

• hellokitty

nej, jag måste försvinna en stund och fixa lite grejjer men kommer tillbaka lite senare!!

tjingeling!
    /

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2