• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

drea

Varsågod här får du.....kluck kluck kluck...skål !!

Vi har nya medlemmar Lucy :? och A+L :( Lucy får låna Nennies gubbe för Nennie är ju inte här........

• Hej baberiba

drea

Har mailat massor till dig men får bara felmeddelande...:(

• drea

Ja, jag vet det är helt hopplöst när man inte kan använda email på en it-skola!!

• Hej baberiba

drea

Dallandra lånade dina hunkar idag...:D det var tre snyggingar hos henne Tom Cruise var bartender han gjorde en orgasm till henne.....*asg*....:D:D:D:D sen var det Aragorn och en till.....kommer inte ihåg skumpan har invaderat hjärnan....:D:D:D de viftade på sina vippor och små söta rumpor.....:D:D:D

• drea

Tydligen är det ägarens son som varit inne och "fixat" på servern och nu funkar ingenting!!!

• A+L

Drea
    Varsegod glaset är upp slaget men du får ta det lugnt me uppvärmningen så du får i bollen i hölet :)

• drea

Åh, vad bra att mina killar kom till användning!

De kan mycket de där killarna!

• Hej baberiba

drea

Nu har kitty rymt med alla hunkarna men jag håller på att spana efter dem 8) detective Cheers8).......:D:D:D:D

• drea

Du får väl använda NASAs spycam! Då hittar du dem säkert! eller google earth!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2