• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Lucyinthesky

men det kan ju kanske va effekten av de smärtstillande tabletterna jag rökte precis...

• Hej baberiba

Lucy

vad tänkte kitty på??!! :D:D tar alla hunkar och sticker iväg...:D jag kan earthgooglascanna in dem.....detektiv cheers är i farten 8) så lugn girls snart hittar jag dem..........:D

• ica i rutan

Dallie: Gärna...Tack! *klunkklunkklunk* Mmmmmmm!!!! Skål på er flicks! :D:D:D:D

• Hej baberiba

ica

Här räcker det inte med rosa trosor för att få tillbaka hunkarna....:D iväg och shoppa ngt mer lockande....:D:D:D så så skynda på nu lilla vän..:D

• Dallandra

Cheerful
    Tur att hunkarna hann hit inna Kitty stack med :D

Efter dem bara Cheers!!!!

• ica i rutan

Cheers är världens bästa detektiv. SÄRSKILT när hon tar på de där brillorna 8) *asg* Skitsnyggt, cheers....du måste in i telefonkiosken med o byta till din rosa superwomantrikå!

• Hej baberiba

Lucy

Du hallinicierar..:D:D Depp är inte här...men :D är här..:D:D:D:D Schkåål.....Du kan räkna grönisar för då får vi ihop många gubbar med din syn....8)

• Lucyinthesky

Så jonny depp va bara inbillning????

Han som precis skulle strippa för mig i min gipsvagga....

• Hej baberiba

Dallandra

Jaaa vilken tur du hade?? !! vart är Gerda nu då.....Har hon hängt på kitty eller?...:D

• Dallandra

*Tar en stor klunk skumpa till i vänta på att hunkarna ska återvända*

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2