• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Idag är vi på skratthumör!! :D:D:D:D:D:D

Vem var det som ska fika med Madde och Vickan på fredag?

• Dallandra

Jag, jag *räcker upp handen* :) :)

Ååhh vad jag längtar, de lovade att ta med massor av chockladkakor!! :D :D

• Dallandra

Nu ska jag ut i joggingspåret och spana efter hunkarna :D :D :D :D

• hellokitty

Hello tjejer!!

Ja, jag hade hunkarna i helgen...såg att ni hade letat efter dom! Utnyttjade dom lite.....
    Ica, nej....inte så som du tror!
    Dom fick klippa lite gräs och jaga lite mus !

Jag har nu återfått en computer men har mycket kvar för att få allt tillbaka till hur det var tidigare. Måste nu till banken och fixa lite saker men hälsar på senare igen!!

• Hej baberiba

Det var som jag trodde att kitty hade rymt med hunkarna.....:D:D:D:D ska vi straffa henne?....:D:D:D

• Hej baberiba

Kitty

Qul att du är tebax....:D:D:D:D har saknat dig..;)

Ska du dansa balett ikväll? såg do Floorfiller igår?

• Hej baberiba

Dallandra

jag kanske lockar Madde med bullar...:D då kanske hon väljer mig istället.....:D:D:D

• hellokitty

cheers,

Såg bara lite av floorfiller, vi gick och käkade pizza så hann inte se hela... Men såg Maggan iaf!

Ska inte dansa idag, dom har stängt pga novemberlov så jag får vila min stackars kropp som fortfarande har ont sedan förra veckans träning! Börjar bli gammal....

madde och Vickan är redan här och ska äta lunch med mig snart så Ni kan ta och glömma att fika med dom idag! Jag lockade med hunkarna så kom dom direkt!

• Hej baberiba

Kitty

Fy på dig....:D att locka sessorna med hunkarna.....:D

Jag tror att det är på fredag Dallis ska fika med Madde och Vickan.:D

Pizza.....mmmm vad gott..........:D vad blev det för sort?...

Vad skönt med novemberlov och slippa dansa jag ska dansa i två timmar på onsdag....puh..stånk och stön.....:D:D:D här tar de ingen hänysn till lov....:D

• Hej baberiba

Kitty

Du får dansa framför Floorfiller ikväll....:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2