• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Dallandra

Cheerful
    Kitty har väl fullt upp med alla hundkarna hon lagt beslag på, vem vet vad som försigår där :D :D :D :D

Madde och Vickan ringde och ville komma och fika idag istället, de kommer när som helst :D :D :D

• Gerda

:D :D :D

Det är kanske liiiite långt ner till dig Cheers, men man vet aldrig - jag har ju dåligt lokalsinne ;)

Jag tror att Kitty njuuuuuuter av sin sista tid med hunkarna!

;) ;) ;) Vi köar ju för att få dem!

Varför är det ingen som frågar efter prinsessan Lillian här? Hon har vart hos mig sen i fredags o hon e lite ledsen att ingen vill ta över henne.

• Dallandra

Gerda
    Skicka Lillian till mig imorgon, hon är välkommen bara hon har gott fika bröd med sig :D :D :D

• Gerda

Ok, jag sätter henne på tåget dallie, hon är framme vid 11:00 :D :D :D

Nu tjejer ska jag iväg och RATTA lite!!!

;);););)

• Dallandra

Gerda
    Gött! Hoppas hon är pratglad! :D :D :D

Åhh nu ringer det på dörren, det är säkert M & V :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Jag vill inte veta vad kitty gör med hunkarna :D:D:D

• Hej baberiba

Dallandra

Var du så fikasugen på choklad att du var tvungen att ringa dem idag istället! :D:D:D

• Hej baberiba

Shit blev Lilian upptagen hon kunde kommit till mig och städat lite...och gjort kungamiddag på fredag då vi ska ha dit hela tjocka familjen...:D

• Hej baberiba

Dallandra

Avis jag är att du ska fika med dem idag! jag vill oxå det....:D kan du messa en kaka till mig....:D

• Hej baberiba

Gerda

Ratta lugnt !! :D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2