• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Gerda

Idag jobbar jag i receptionen... gissa om jag letar hunkar som vi kan röva bort till vår samling!!!

;););)

Jag säger bara: Kitty får inte låna dessa nya förrän hon låter oss få ha de gamla!!! ;)

Kom igen... hur ska hunkarna se ut???

• Hej baberiba

Gerda

Hmmm hunkspaning leta gärna efter Russel Crowe......mums.....:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Vill vi verkligen ha de gamla hunkarna nu när kitty har slitit ut dem....:D:D:D:D

Bättre att vi paxar de nya som du hittar...D:D:D:D men kitty är sist i kön..:D

Är det bara du och jag här eller?

• Gerda

Ha ha... BRA förslag!

Jag hittade Russel Crowe men så fick han syn på ceasar och sprang efter honom (grrr) innan jag han slänga lassot om honom....

:D :D :D

*springer på jakt

• Hej baberiba

Gerda

Bara på honom...:D:D:D jaga honom tills du får tag i honom.......:D du kanske kan locka fram honom om du visar lite av din axel.....*ASG* :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Gerda

Ha ha ha.... då är det nog inte axeln jag ska visa...

:D :D :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

Hahahahahaha det vet jag väl....:D:D:D:D kunde inte skriva ngt annat för då hade jag väl fått en varning...:D:D:D

• Gerda

sccccchhhhhhhhhhhhhh!

:D :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii är han nära nu....BU ! :D:D:D:D:D

• hellokitty

hopplösa s l a m p o r..........

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2