• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Gerda

Cheerful - närmaste jag hittar är Karlstad!

Fast vi har ju minst en pyroman här i stan så... :(

Usch, violken downer! Förlåt!!!

• ica i rutan

Hahahaha! :D Men Gerda, ni kan väl fråga pyromanen då? :? Han blir säkert jätteglad. Nackdelen är att ni får ta med i beräkningen att han kanske bränner ner stället, men lite svinn får man räkna med.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Vi är inte så finkänsliga av oss här i Oups, Gerda. Don´t worry... :D;)

• ica i rutan

Öh...cheers? Du menar väl inte att du JOPPAR istället för BT:ar idag? :o:o:o Inte likt dig.... :D

• ica i rutan

*grrrr* :[ Hörrni, var ÄÄÄÄÄR ni då?!?! Kom hiiiiiiit! :(

• Gerda

Jo, om vi bara får reda på vem det är, samt att han lovar att bara bränna på smällarna så... :D Han kanske tom gör det gartis! ;)

Jag ska ringa pyroteknikern i karlstad nu o kolla priser!!! :) :) :)

• ica i rutan

*steppelistepp-tap-tap*

Ey, Gerda...du kan få vara med i min dansuppvisning om du vill. Vi håller på att sätta upp svansjön. Jag själv är grodan i dammen, och Cheers är bladet som grodan sitter på. De andra får vara svanar. Vad vill du vara?
    Jag ska även dra ett solo med Riverdance i akt 1. Jag är skitbra på Riverdance, det är mitt partytrick. :D

• Dallandra

Tjänna!
    Jag blev hit bjuden av Cheerful, vi råkade visst sno en annan tråd där det stormade lite :D

Ska ta och presentera mig:
    Gifte mig den 6/8 och inte lyckats slita mig från BT än :D
    Bor i Borås, är 31 år och arbetslös akademiker så jag har alldeles för mycket tid att sitta framför datorn.
    Jag är nog den gröna gubben för det mesta :D

Jag är 160 med kvinnliga former som det så fint heter när man har smal mijda och breeeda höfter, långt, blont hår med självfall, några fräknar på näsan och mellerade ögon. Förresten om ni vill se hur jag ser ut kan ni kika här:
    groups.msn.com/Dallandria/shoebox.msnw

• ica i rutan

Vad har hänt med kitty egentligen? :o Har hon inte kommit tillbaks än? *snyft*

• Gerda

Ica... jag vill inte va nån svan, har för kort hals för det! :D Jag kan va hästen som prinser rider ;) på :P

(om nu prinsen har en häst... jag minns inte... iaf i den tecknade versionen ;) )

• ica i rutan

Dallandra
    Hejhej! Välkommen hit! :D

Jag är :[ och det här är mina vänner 8):p:o och ;).

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2