• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • drea

Eller har jag fel om Hello Kitty???

• Hej baberiba

Gerda

Åhhh såg att du redan presenterat dig din 10topplista på glass, godis och snacks en lista för varje kategori och likaså när det gäller dricka.....då menar jag inte vanligt dricka utan det man blir lullig av.....:D:D

Så du ska flytta till Norge....wow....vilken omställning det blir men glöm inte bort oss bara.....:D vart bor du idag?

• Gerda

Schysst!

Jag presenterade mig redan Cheeerful - lite längre upp!

;) ;) ;)

• Hej baberiba

drea

öhhh kommer inte ihåg vilken hellokitty är? katastrof !!........hur löser vi detta världsproblem? :D

• Hej baberiba

drea

Jag tror hon är :o

• Hej baberiba

Gerda

Jag är den som alltid hänger här på dagarna......fram till 17 sen är jag tebax vid 8-snåret dagen efter....:D

• Gerda

Cheerful

Jag försöker komma på "förslag" åt mor & far o lillebror ;) Jag har "turen" att fylla år prick 7 dagar före julafton.

Fast lillebror är bokcig och vill alltid fixa själv.

Förra året fick jag Simpsons samlarbok - Halloween upplagan, kostade honom 350kr! Ok, I like simpsons, och det var verkligen gulligt av honom... men helst via tv3 eller ZTV.... ;)

• drea

Jag är här mellan varven, är gymnasielärare, så att när jag inte har lektioner sitter jag ibland på BT. Inte så mycket som jag skulle dessvärre...

• Gerda

8 minuter kvar då... Jag kommer nog hänga rätt mkt på dagarna med så du inte känner dig ensam... jag är ju arbetslös o jobbar bara timmar... o läser körkorts-tråk då också

• drea

Cheers,

Vi får fråga henne i morrn, om vi har fel. Men jag tror hon är den lila gubben.

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2