• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

I need to run run run!!!!

Ta hand om Dig och armen nu, cheers, så hörs vi imorgon, hoppas jag! Måste springa och byta om i en telefonkiosk nu!

• Hej baberiba

kitty

*asg* aarghhh....hahahaha jasså DEN "tanten"......:D jag har några veckor kvar....tur det.....

• Hej baberiba

Kitty

Gick det bra att dansa igår i dina blå kalsonger?:D:D:D

De tog tre olika prover så det var inte så mkt blod de snodde....Jag behöver ju allt mitt blod så tar de det ifrån mig...:( men allt för att de ska hålla koll på mig...:D

• Hej baberiba

Hallåååååååååå någon här !!!

Kitty
    Har du fastnat i spagaten? eller i telefonkiosken? :D:D:D:D

Drea och icaaaaa var är niii?

• Hej baberiba

Man kan alltid lita på Cheers hon är jämt här på BT...:D I rule !!:D:D:D

• drea

Ja e är nu. Men eftersom det är löning måste jag gå ut till centrum och shoppa!!!

• Hej baberiba

drea

klapp klapp klapp duktig kicka som ska shoppa upp lönen:D:D

• drea

Nu har jag varit och shoppat kläder för 1000kr och en julklapp för 300kr och en krans att ha på dörren för 70kr!

Kul!

• Hej baberiba

drea

Dem rika dem kan...:D:D:D själv har jag bara tråkiga räkningar denna månaden...:( suck..........

Vad shoppade du för 1000spänn? vem är julklappen till?

• drea

Ett par jeans, en skjorta och en kofta =998kr

Julklappen var en drejskiva som mina kusiner ska få, ska hälsa på dem i nästa vecka.

Nu ska jag gå hem!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2