• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • drea

Vår server ligger nere så vi kan inte ta emot mail och komma åt hemsidan. Så jag har inte så mycket att pyssla med just nu...

• Hej baberiba

drea gottegris :p mmm vad gott kan du maila mig lite.....:D

• Gerda

Åååhhh, inbjöds av Cheeful! Verkar vara spralliga tjejer härinne, så jag hänger gärna på jag med! ;)

Jag heter Gerda, inte i verklige livet försåts ;), snart 26 år, arbetslös informatör, nyförlovad sen 1/10 med en typisk - "jag måste tänka efter i evigheter-kill".

Jag är liten, rund (mot min vilja), jätte fint svart hår och har jätte små fötter. Mörkbruna ögon.

Älskar böcker, laga mat, scrapbooking och hänger alldeles för mkt på nätet. Älskar givetvis mina små pälsbebisar (katter) och killen som bor i Oslo - jag är på G att flytta dit i Januari och jag LÄNGTAR!

Vilken gubbe jag är? Antagligen en mutation av den gröna :D och gula ;)

• drea

Cheerful,
    Jag faxar över lite morotskaka!

• Gerda

Cheerful - jag har en julklapp/födelsedagspresent fr Andreas som är till mig ;) Lika bra att få det rätt med en gång tänkte jag ha ha....

:D :D :D :D

• drea

Välkommen Gerda!
    Jag är läraren, jag bestämmer vilken gubbe du är....

och....

= Gerda

Varsågod!

• Hej baberiba

Gerda

KUL att du hittade hit.....:D:D:D detta är en crazytråd så det skriker om det...det har du säkert redan sett....

Drea, ica och hellokitty jag har värvat en ny medlem...:D:D:D vilken gubbe ska Gerda vara? Drea du har ju koll på vilka vi är så kan du dra det en gång till så Gerda får se.......

• Hej baberiba

Gerda

Toppen att du shoppar julisar till dig själv...:D precis som jag....:D

Jaha Gerda nu får du presentera dig så vi vet ålder, stad, när gifter du dig favoritmat, godis och glass osv.......kom igen.......

• drea
    Drea
    Ica
    Cheerful
    Hellokitty
    Gerda
Svar på tråden Oups, lite snabb... 2