• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Hahahahahaha! Jo just det ja.... jag har en mördarsnigel som bor vid komposttunnan på gården. Jag har kastat bort honom två gånger men han kommer tillbaks varje gång. :D

• ica i rutan

Kittys katt är ett spöke
    Cheers hund är smygbög
    Icas mördarsnigel är en envis, fet daggmask

:D

• drea

Hmmm....

Jag läste precis att jag var en latmask?

nej jag tror inte det, jag var som vanligt på Universitetet i fredags och pluggade. SEN åkte jag tillbaka till jobbet och jobbade ett tag innan jag kom hem, vid 19-tiden. Ingen latmask där inte

Men ok, latmask för att jag inte varit på BT, men det tar jag igen nu, märker ni inte det???

• drea

.............

känns som jag pratar med mig själv..............................

hörs på måndag vänner!

• Hej baberiba

Min hund är inte alls smygbög.....:( han gillar inte alls att bli påsatt. Han säger ifrån....:D

• Hej baberiba

drea

Åhh vad fiiina ni var på korten !!

• hellokitty

Drea, Ni var jättefina!!!!!! Underbara bilder!!!

Hej på er, tjejer!

Helgen har varit skön men som vanligt blev man 14 år när man klev innanför dörren hos päronen... Hur har era helger varit?

cheers, jag tror bara inte att Happy har kommit ut ur garderoben!

• hellokitty

jaha... här var det dött idag då!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2