• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Kitty=daggmask
    Drea=latmask
    Nennie=Ansiktsmask
    Ica=:[mask :D
    Cheers=Bikinimask...:D

• ica i rutan

Hehehe... och :[-mask är skitmask eller? *asg* Nä, jag vill vara gasmask. :D:D:D:D

• ica i rutan

Cheers

Du kan få vara ett maskbrott istället så är du med en "riktig", existerande mask. :D:D:D:D:D

• Hej baberiba

ica

Nä:( jag vill vara bikinimask det finns ju i magen på folk...:D tänk dig en snygg mask i bikini som gillar att äta....:D that´s life.....:D särskilt godis då...:D

• Hej baberiba

Jajaja ok då du är gasmask...:D:D:D

• ica i rutan

Hähähä...en chokladätande bikinimask. :D:D:D Ja, det är helt okej. Det får du vara. :D

• Hej baberiba

mums smack smack...jag är en chokladbikinimask........mjam mjam....mmmarabou....:D

• ica i rutan

Jag har faktiskt ätit två geisha-bitar idag. :D Ååååh vad de är goda!!! *mums* Vill ha mer. :D:D:D:D

• Hej baberiba

Jag har inte ätit ngt godis idag....:( men jag ska snart fika för Madde och Vickan tittade förbi......de har köpt kakor....mumsfillibabba....slurp....:D

• ica i rutan

Jag ska snart också fika...kan du inte be nån av dem komma förbi mig och fika? Du behöver ju inte lägga beslag på båda? :p

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2