• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

drea

Låter snyggt...:p

Vi ses imorgon...:D hoppas det är mer livat här då?:D

• hellokitty

Hej tjejer,

Jag kommer inte vara här imorgon heller..
    Min dator på jobbet kraschade imorse och är inne och måste lagas och dessutom har inte backupen fungerat som den ska så dom måste även skicka vidare den till någon som ska försöka hämta tillbaka all info....

Jag har tur om den är klar i veckan!!

Gud, vad duktigt av drea att redan handla julklappar! Jag är alltid ute i sista sekunden!

Cheers,
    har du handlat nåra julisar?

• ica i rutan

Hallå flickor! :D

Ser att ni håller ångan oppe när jag inte är här, det är bra. :D:D:D
    Jag har varit o joppat i Linköping ett par dagar, så jag har varit rätt okontaktbar. :p Men nu är jag hemma igen.

drea
    Guuuuud vad fina ni var!!!! Du var jättesöt, en supervacker brud... och vad fint det var med det rosa bandet i midjan! :p Din bukett sen...åååh vad vacker! Ditt husband var också en pudding! ;)

Cheers
    Jaaa, dig kan man alltid lita på. Härmed utnämner jag dig till den mest lojala Oups-medlemmen! Ta-tataaaaa! *trumpetar en fanfar* Hehe... :[ är bra på fanfarer.
    Gud vad kul att det gått bra med kärringen! Jag håller verkligen tummarna stenhårt för att allt går vägen!!!!!

Kitty
    *flina* Jaaaa...fanken vilken bra ensamble vi hade blivit... jag är trumpetsolist och så ett helt husband som komp. I sängen. :[-bra ju! *asg*
    Stackars dig som fått en datorkrasch! :( Du får BT:a med mig på kvällarna istället. :D Jag tror bara det är du o jag som har bredband eller nåt...de andra är aldrig här på kvällarna. :D

• ica i rutan

Ti-hii! Mina inlägg är alltid så färgglada, eller hur? :p Jag älskar färger. Det är nog därför...det undermedvetna säger mig vilka gubbar jag ska göra, och så blir det en vacker palett tillslut. :D:D:D:D:D:D:D

Jag tycker :D ser mer ut som en alien än en demon, faktiskt.

• ica i rutan

Jag handlar julisar sista veckan. Helst den 23:e. :D

• Hej baberiba

kitty

Noop har inte handlat julisar ännu men jag har lagt undan en julklapp till mig själv som är från Peter......:D spännande va?...:D

• Hej baberiba

Kitty

Tråkigt att din dator kraschat du ska inte vara så mkt på BT...:D:D:D *ASG* :D

• Hej baberiba

ica

TACK känner mig hedrad som är en hedrad medlem....:D

Jag så sköönt att det gick bra med kärringen.....:D spännande resa vi har framför oss...:D

• drea

Hej hopp!
    Här har det varit dött i dag ser jag....

• Hej baberiba

drea

jaaaa ingen som varit här på hela dagen mer än jag förstås.....:D som alltid...:D alla joppar bara och kittys dator har gått sönder....:(

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2