• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Gerda

drea - då du är den som rätter alla stavfel?? Du har en stoooor utmaning i mig då!

(eller så ska jag försöka skärpa mig!)

• Hej baberiba

Gerda

Perfekt att du blev ;) för du gillar simpssons....för de är ju gulisar...:D

Vi ska ge min bror och våra föräldrar+ min mormor bröllopskort taget hos fotografen. Så halva släkte är avklarad.......vad husbandet ska få vet jag inte......:D urghhh svårt.......

Du och hellokitty har en sak gemensam det är nämligen KATT !! Hon har skaffat sig en katt för mössen sk**er på hennes tallrikar på deras sommarställe......:D

Jag och hellokitty har dans gemensamt hon dansar balett och jag jazzdans, stepp, kan lite balett......:D

• Hej baberiba

Gerda

bokcig vad menar du? en trög smålänning...:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Du har tur för drea är Geografilärare !! så vi kan stava hur mkt fel som helst....:D

Ska du ta körkort? stackars dig....:D

Nu är det 3 minuter kvar.....:D tills jag blir utsläppt....:D:D:D hur låter det...:D

• Hej baberiba

drea

öhhh tack för kakan....supergod....:D

• Hej baberiba

drea

Hoppas kitty är här imorogn så vi kan fråga henne vilken gubbe hon är? hon tittar nog in här ikväll......:D3

Så KITTY: vilken gubbe är du?

• Gerda

:D :D :D :D

Min katt drog som tidigare nämt, in en dödfågel på vår förlovning... iofs var det ju han som föranledde förlovningen så vi ska väl eg, tacka...? Å igår drog flickan med sig en levande fågel in, en sån där söt liten sak... den flög och slog sig mot allt och flög i håret på mig... :-O

Drea - geografiläraren! Fågeln är/var grå, lite gult, lite svart, söt och liten.... om du vet vad den är för sort o gärna dess namn?

• Hej baberiba

Gerda

:D:D:D drea är inte biologilärare ! :D:D:D Geografilärare är hon......:D:D:D

Jag tror det var en Talgoxe......

• Hej baberiba

Gerda

Har du problem med tänderna så kan du gå till Kittys husband för han är tandläkare......ihhhhhhhhhhhhhhhh.....:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2