• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Gerda

Sååå mysigt med fyrverkerier.....vilken stämning det blir.....En pyrotekniker har ju lite mer kraftiga raketer och bomber än vanliga fyrverkerier vid nyår. Du kan ju skaffa vanliga fyrverkerier annars och be ngn gäst smälla av dessa vid en viss tidpunkt.....fast det blir inte samma sak....På herrgården vi var på så var det ett bröllop till samma dag och vi sköt först upp våra fyrverkerier....jädra vad det small och blixtrade på himlen. Sen en timme efter oss så smällde det andra brudparet av sina de hade köpt och deras gick inte att jämföra med vårt....:D Men ni är ju själva som brudpar och då har de ju inget att jämföra med......

• Gerda

He he... Jag tror att jag vill kunna spara ihop till en pyrotekniker, tänk om denna vän skulle smälla av sig handen eller nåt annat!

Är alldeles för nojjig, hellre betala nån mer pengar för att få det ordentligt gjort - det är inte ofta som man gör det heller. Å då behöver jag inte ha för mkt skuldkänslor om teknikern smäller av sin egen hand ;)

Lär inte ha pyrotekniker till var och varannan fest vi har så... Jag har fått ett nytt mål i livet och jobbsökandet! Fyrverkerier!

:D

• Gerda

Vad gör du annars, eftersom du kan va här så mycket?

Jätte skönt o inte vara ensam på BT hela dagarna iaf :D

• Hej baberiba

Gerda

Du tänker precis som jag gjorde när vi gifte oss vi betalar hellre för service och att det blir snyggt och häftigt än att göra ngt billigare och man inte blir nöjd...inte bra om en gäst smäller av sig handen....:D

1. Fyrverkerier
    2. Söka jobb
    :D:D:D:D

• Gerda

Hehe... vill du veta en sak:

Katterna har faktiskt fått mat :)

Så fick jag tyst på deras tjat ;) å kan BT:a i fred!

• Gerda

CHeerful - vad dansade du?

Lill-lördags dans ;) eller kursdans?

• ica i rutan

Hallåååååååååååå :[ här!!!!!!

:D:D:D:D:D:D

Ser att vi fått en ny medlem, välkommen ;)! *tar i hand*
    Jaa, ica heter jag. Jag är eg TS, men har gått undercover och bytt nick... :D För att kunna vara här lite mer ostört.

Om du vill veta mer om oss, Gerda, så kan du kolla de allra första sidorna i den här tråden. Där har vi presenterat oss... :D Och jag var då som sagt TS. *vill bara reda ut förvecklingarna innan de startar*

Men skärpning tjejer! Ni VEEEET väl att Kitty är :o???? Hon ser ju ut så på knä framför sitt husband för jämnan har hon sagt. *ASG*

• Hej baberiba

Gerda

Jag jobbar som säljare....:D är på BT mellan kundsamtalen....:D

Jag måste ju ta hand om dig oxå, så du inte känner dig ensam...:D

Jag dansar Jazzdans !!

• Gerda

*vinkar till Ica!

Skall bege mig till start å läsa... ska bara bada o dricka te först o gnugga ögonen!

;)

• Gerda

Ska man skriva längd, vikt och tuttar också?! Hjälp!!! :D

157cm... 63-65 kg
    (jag vet... jag har vägt mkt mindre... på dinosauriernas tid, men fyra månader i USA förstörde lolita-kroppen och förvanlade mig till Roseanne Barr (eller vad hon heter) 157cm och 75kg.... )

Men jag är på G ner... hö hö... i tre år nu... vill till 58 kg, bli en B-kupa igen.

Just nu är tuttrarna 80C och vad jag blev deppig när jag var tvungen att uppgraderas. Men snyggt är det när de kläms ihop o får en urringning. Bara jobbigt att de guppar omkring och distraherar mig o herrar

;) ;) ;)
Svar på tråden Oups, lite snabb... 2