• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

nu e det bara du å jag kvar va yrvädret? näe.. ninni, du bor inte heller i älvängen väl? :)

• Lindha

Majbruttan vet inte vad det är för folk som bor på den andra gården. Men här på vår gård är det nästan bara folk i vår ålder. Jag och ebba ska snart ut på spaning ;)

• Lindha

Det finns fler hus till salu här i Älvängen Princess. Så det räcker till er andra oxå ;)

• majbruttan

Tycker att 12:an verkar finare, men ska kolla båda ikväll. Vad var det nu med takutbyggnad? verkar som att 12:an har gjort det men inte 19... Dessutom se 12:an ut som ert hus, men inte 19.

Bra att ha en personlig spion

• Princessdiamond

det tror jag säkert ;)
    jag trivs dock bäst i lägenhet *s*
    men jag hör av mig om jag/vi skulle ändra oss :D

• majbruttan

OBS!! Vi ska bara kolla Princess. Abolut inget bestämt... Vi kanske blir kvar i vår lilla lght for ever...

• Princessdiamond

tihi... nädå... majbruttan, ni flyttar nog också in i hus om ett par månader ;)

• Lindha

Ja 12:an ligger som vårt hus medans 19 ligger som Vårbruds hus. Dvs dom har fler fönster i köket och även utgången till trädgården i köket.

• Vårbrud -06

Åhhh skulle vara så roligt om ännu fler flyttar till Älvängen! KOlla majbruttan på svenskfastighetsförmedlings hemsida. Tror att båda husen finns med med bilder.

Tack princess! Jobbar halv dag.. slutar om 1,5 timma. Tror din pappa bara ser det som en formalitet att han fick ett inbjudningskort efter att ni redan pratat om bröllopet och att han skall leda dig mm

• Princessdiamond

problemet är ju att jag ifrågasatte huruvida han ens var glad för vår skull..
    han borde då vara såpass smart att han faktiskt hör av sig och tackar för inbjudan tycker ju jag.. men men..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2