Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Ja Tusensköna det var så jag oxå tänkte. Men lördagen såg så ensam ut på sin rad ;)
Tack själv förresten! Kul att äntligen få träffa dig!
ni kanske kan ändra texten helt ist lindha ;)
äh, jag vet inte.. svårt det där..
lindha
får inte "lördagen den 22 april 2006" plats på en rad? Hade nog varit det bästa...
Nope det är det som är problemet, det får inte plats på samma rad. Måste man ha med "den", kan man skriva lördagen 22 april 2006 istället? Eller blir det inte rätt?
majbruttan:
mmm jag väntar oxå på bilderna om man säger så :(
syrran o jag åkte ner dit den hänger i söndags och jag provade den med den bh:n jag tänkte ha och så och vi tog kort..... men när jag kom hem sen på kvällen hit till gbg så fanns det inga kort på den i kameran :( :( måste ha hänt ngt...
men jag tänkte skicka dit syrran igen och så får hon ta kort på den som den hänger.. inte lika kul, men det blir iaf kort.
den kändes bra iaf :) och bh:n passade bra så nu är den fixad oxå!
o skorna passade jag på att gå in på mässan i lördags och dom va inte så jätte hemska... hade bara lite ont i fötterna på kvällen ;)
glömde ju:
majbruttan, vad är det för klänning du har fastnat för nu då???? *nyfiken*
lindha
ska ni ha långa smala kort då eller??
lindha - kanske "lördag 22 april 2006"
Det är denna istället, fast med bara klädda knappar utmed hela släpet.
www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html
tror jag...
den tror jag skulle va toppen på dig majbruttan! :)
majbruttan:
supersnygg!! den passar du nog otroligt bra i :) kollade hos daniel nu när jag va hemma men jag hittade inte mkt som jag fastnade för... glad för att jag har fixat klänning faktiskt!
kom på en sak:
där jag köpte min klänning i karlstad har dom rea i februari.. kanske är i sista laget för dig, men jag tänkte bara... :)