Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Jättefin Majbruttan! :)
Japp princess våra kort är smala och långa. eller ja inte så jättelånga, ett vikt A5 så jag tror dom är 7,5cm breda och 21cm höga.
Hur långt innan själva bröllopet har ni O.S.A? Princess vilket datum har ni?
31 januari har vi..
nej tjejer - nu ska jag på gratisbio Fick förhandsvisningsbiljetter när jag var på wettergrens i förra veckan. Filmen heter The Constant Gardner
Ha en trevlig kväll Majbruttan!
Förresten, Ebba blev jätteledsen igår när ni gick. Så fort ni stängde dörren så började hon gråta. :)
någon mer som sitter och kollar på 4400 och har ögonbrynen någonstans ovanför huvudet och pannan i hundra veck??
Nu har vi printat ut nästan alla inlagorna :)
Som vanligt när man inte varit inne på ett dygn, så har man en timmes uppdatering att göra
Klänningen är jättefin, majbruttan! trevlig med bio, också!
Idag har vi varit på ikea och inhandlat nytt bohag. Så om det var rörigt förut när de renoverade är det ännu värre nu. Men nu har vi handlat nytt till både vardagsrum, sovrum och datarum. Det enda vi inte fick tag på var nya hallmöbler - det vi ville ha var slut och kommer inte in förrän vecka 47. Men men, vi har tillräckligt att skruva ändå, om man säger så
Jättevacker klänning majbruttan. Tror också att du kommer att bli helt enastående i den!
hej på er andra också!
Tråkigt när BT dör...man blir så grinig då..
Vårbrud
Håller med. Blev tokig igår kväll när jag skulle in och insåg att det inte gick! Jobbade fram till kl 20.00 och tänkte varva ned med lite BT och snack, men det gick ju inte. Man kan bli grinig för mindre