Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
filmen var helt ok. inget jag skulle valt om jag skulle betala själv
lindha, tråkigt att hon blev ledsen. synd bara att hon med största sannolikhet inte förstår om du lovar att vi kan komma förbi en annan gång och leka... hjälpte det inte med en extra pannkaka?
tack förresten för era varma ord om klänningen
jupp och igårkväll la det ju ner igen.. *irriterad*
Här va det dött idag.... Trots det tråkiga vädret.
ja, det kan man ju säga...
Vad gör du för kul Princess? Jag har precis tömt diskmaskinen och fyllt den igen. Jättekul! Nu tänkte jag se om jag kan hitta något att äta.
har möten hit och möten dit. Hinner knappt sitta ner...
Fast jag kan meddela att klänningen gick hem hos både mamma och tärnan Ska nu bara ta måtten på måndag och hitta en baksida på en klänning som jag gillar bättre än originalet. *spännande...!*
pysslar här hemma :) har oxå precis tömt och fyllt diskmaskinen, så du är inte ensam lindha ;) tänkte pyssla om blommorna lite oxå.. dom ser sååå lessna ut... undrar om det kanske är lite vatten dom vill ha ;)
har precis fått jobb hela helgen oxå dagtid som tur är.. hatar verkligen den här helgen... alla människor i masker.. huuuaaa.. tycker inte om sånt!
majbruttan:
kul att leta baksida till klänningen :) kan tänka mig att mor och tärna gillade klänningen!
shit jag är omöjlig med mina smilys ;)
Vad är det du gör når du jobbar Ninni? Tar snattare i butiker och sånt? Eller åker pengatransport kanske? Nyfiken! ;)
nää vårt företag har inga värdetransporter som tur är!! den här helgen ska jag vakta en skola som det brunnit på.. ska hålla kolla så inga obehöriga är på området och gör ngt dom inte borde göra ;) har oxå varit mkt på häktet här i gbg och hjälpt personalen där.. har haft en hel del sjukhusbevaknigar (då intagna behöver sjukvård) och lite sånt..
tror jag hittat en ring jag kan tänka mig!!! va inne på hedensguld.se och kolla deras loveDsign ringar och det va himlans bra :) kan rekomenderas om ni har lite tråkit ;) där kan man göra sin egen ring och få priset direkt!! superkul!