• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

vårbrud

hur går det med flytten?? :)
    jo, det va en sak jag tänkte på.. jag har inte bestämt mig än, men funderar på att sälja slöjan.. och du tyckte ju om den, så jag tänkte kolla om du är intresserad ifall jag bestämmer mig för att inte ha den..?

• Vårbrud -06

pricess

Flytten blir gjord på lördag. Har varit i huset igår två vändor och lämnat lite kassar och glas mm. Vi åker varje kväll nu efter jobbet och fixar lite. Det kommer att bli så fint när vi fått ordning på alla rummen... kommer bli som ett litet drömhus...

Jag är helt klart intresserad av den. Även om du använder den och du vill sälja den sedan. För den var väl Ivoryfärjad?

• Princessdiamond

oj, färg.. vet inte *går och kollar*

ja, det tycker jag nog...
    den är ju inte kritvit iaf..
    inte alltid lätt att avgöra vilken färg, men som sagt, den drar nog åt ivory :)

• Vårbrud -06

då är jag intresserad.

• majbruttan

Husen var OK och området är ju toppen tycker jag, men just dessa hus var ingen för oss. Vill inte betala för renovering som är dåligt gjord och som vi ändå skulle få göra om. Kan dock meddela att det gröna (12:an) var finare enl. min smak och båda husen var finare på bild än i verkligheten.Håller dock ögonen öppna för det mesta som finns på marknaden

• Vårbrud -06

majbruttan
    nä, en sådan renovering är inte så kul att behöva göra med en gång. Vi hoppas ju ändå att vi skall få se dig här borta så småningom. =)

• Lindha

Nu har vi i alla fall bestämt oss för att bo kvar här ett par år till. :)

• ninni7805

glömde ju berätta att jag va o kollade på tiaror i måndags när jag och min "tärna" va ute på stan.. efter mkt tittande så insåg vi att vi gör en egen till mig :) så nu är diademet köpt.. nu ska det bara köpas lite stanar och pärlor och tråd och grejs så ska vi sätta igång med pusslandet för att få till det som vi vill ha det
    kan ju tillägga att jag inte är den pyssliga typen, men hon är bra på sånt ;)

• Princessdiamond

så, nu har man köpt lite hårprylar idag :)

vi har också köpt en ny video och en inspelningsbar dvd :)
    det behövdes! nu kan jag se på tv och film i sovrummet igen utan en massa irriterande bi-effekter.. och vi har två inspelningskällor igen :)

• Lindha

Hjälp tjejer! :)

Vilket ser bäst ut?

Vi gifter oss i
    Västerlanda kyrka
    lördagen
    den 22 april 2006
    kl 15.00

eller

Vi gifter oss i
    Västerlanda kyrka
    lördagen den