Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Godnatt på er...
sov sött....
Princessdiamond,
ja det får jag göra någon gång :)
Det händer inte så mycket på planeringsfronten nu för min del, kan inte göra så mycket nu, får ta upp det hela i början på nästa år igen.
Hur går det för dig??
skriv in 29:onde så kör vi på det.
Ninni ser du också det? Hoppas att det passar dig också.
Something to be eller MiNik, vill ni följa med är det bara att haka på! Givetvis om det sitter någon annan som jag inte skrev namnet på...
hmm blev lite galet där när jag skulle skriva in vissa tecken...jajaja sånt händer... hej då
MiNik
jodå, några inbjudningar e skickade och resten skall ut om ett par veckor.. sen så är det väl mest att vänta på svar.. skall träffa nya prästen om ca 1,5 vecka..
se så att allt stämmer och känns bra..
när va det ni skulle gifta er?? *dåligt minne*
god morgon!
Godmorgon godmorgon
dags att jobba igen?
Åhhhhhhhhhh vad trött jag blir på mig själv! Var uppe med tuppen i morse som vanligt på tisdagarna. När jag var ute med Moa så dök det uppe en konstig känsla av att det var något som inte stämde. Kanske var det studiedag idag? Nää..eller? Var så stressad när jag kom in så jag hann inte kolla utan stressade iväg till skolan. Som självklart var stängd. Studiedag! :( Åhh va trött jag blir på mig själv! Att jag inte kollade innan jag åkte! Suck!
Tack själva för igår tjejer! riktigt trevligt! :)
vad irriterande att åka iväg i onödan..
man blir ju så trött..
skönt dock med studiedag :)