• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • ninni7805

gomorron tjejer :)
    nu är jag hemma från mässan igen.. riktigt lyckat tycker jag :) eller vad säger du majbruttan? vi sålde en massa!! och det va relativt mkt folk hela tiden så vi är himla nöjda!

hoppas verkligen ni får kul idag!! jag ska ju iväg med min "tärna" / värdinna och gå på haga och stan och mysa bara vi 2.. ska bli hur skönt som helst!! och så ska vi ta och titta på papper och annat grejs till bröllopet :)

stor kramiz till er alla :)

• Lindha

Sandra vet vart jag bor! :)

• Trollvinter

Japp, jag hittar! (hoppas jag i alla fall )

Syns ikväll tjejer, det ska bli jättekul att träffas igen! Det brukar inte vara någon kö när man väl kommer ut på 45:an, men det kan vara lite knivigt vid Ullevimotet (om ni åker från Telia...) Vårbrud?

Jag dyker upp vid kvart i sex tror jag, eftersom jag ska skjutsa hem Viktor först.

• Vårbrud -06

Jag skall lämna David hemma i Lunden sedan åker jag ut via olskroken. Tror inte att det skall bli några problem.

• Trollvinter

ah, det är en mycket bättre väg, då åker man ju förbi alla köerna!

• Tusensköna78

Hej!

Jag vill gärna träffa er i bröllopsgänget ikväll, om det är ok att hänga på så här sent?!

Något jag skall medta?

• Princessdiamond

*muttra*
    det e ju skit att jag skall jobba...
    ni får bestämma ett nytt datum snart! :(

• Vårbrud -06

Princess
    Föreslå du ett datum när du kan, så kollar vi upp det. =)

• Princessdiamond

jag kan nästan när som helst ;)

• majbruttan

Jo, ninni, det var trevligt. Lovar att handla av er senare. Var rätt stressad för att hinna tillbax till Gbg, men tror att man kunde fått ut mycket om man inte som jag (hmmm... VI) har mycket planerat redan Du var mycket fin i din (?) klänning Blev dock oerhört besviken på "bröllopssviten". Vadå svit??? Var ju knappt stort som ett vanligt rum... *grymt* Hur ska vi lösa det här då?!

Haha! Nu hittade du lösenordet Tusensköna Välkommen!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2