Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Japp, jätteskönt att få sova en timme längre! Det behövde jag!
Ska bli himla skönt nu när eleverna har novemberlov. Jag jobbar fram till halva onsdagen, sedan har jag 1½ dags kompledigt och slutligen har jag lov på fredagen. Kan lova att jag verkligen behöver vara ledig ett par dagar.
ja, en annan sov nog nästan lite för länge.. gick ju å la mig rätt tidigt igår..
Jag och Tomas deckade vid 11-tiden. Japp, det var det lördagsmyset...
Mår du bättre idag, princess?
jupp, jag mår bättre idag tack :)
eller iaf fram till nu.. skulle äta en klementin och naturligtvis måste just jag få en larv i... igen!!
hittade en för ca åtta år sedan och åt då inte klementiner på länge.. satt åter igen igår och tänkte på den incidenten, och idag måste jag alltså uppleva det igen..
bläääääääää *rysa*
blir ingen klementin för mig på ett tag igen tror jag..
Uäck! larver i clementiner har jag aldrig sett!! Jag brukar inte titta på klyftorna direkt innan jag äter dem, tänk om man har ätit upp en larv någongång... Men, men, det kan kanske inte vara så farligt, men äckligt i alla fall!!
Skönt att du mår bättre idag i alla fall princess!!
Jag är alldeles slut efter takmålandet och idag är det städdag som gäller! Svärmor kommer på besök i veckan (och jag ska prova klänningen igen!!! ) men då kan det se trevligt ut om det inte ligger dammråttor i hörnen
...och, ja, tidskillnaden hade jag koll på igår, men hade helt glömt bort idag! Skönt att få en hel timme extra! Igår hade vi inte ens börjat äta frukost klockan elva och nu har vi redan hunnit göra massor vid samma tid
Vad har ni andra för er idag, då?!
jag har spenderat drygt en timme i telefon med min mamma :)
det börjar bli en vana att ringa och tjöta :D
medlem.spray.se/brollopiapril/
nu har jag gästlista också :)
näe... gästbok menade jag ju såklart
Trollvinter om du vill ha sällskap till Ullared så ställer jag gärna upp. :) Om du nu inte lyckas få med dig Viktor. ;)
OJ! Johan kom precis och såg vad jag skrev.. han var inte lika positiv. Ha ha! ;)
Näe nu ska vi äta middag. Lasagne. Mums!