Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
så har man ändrat lite på hemsidan igen ;) svårt att låta bli.. :D
Hej på er, tjejer!
Nu är vi hemkomna från att ha träffat fotografen Eva Quirbach. Supertrevlig och mycket lyhörd person. Vi bokade henne helt såklart. Kommer bli supernöjda med henne, tror jag. Gillar hennes bilder skarpt, lite orginella och spontana, precis som vi vill ha det!
Kommer vara ett nöje att ha henne med på bröllopet
Nu ska jag ringa och berätta för mamma
Vi blir en tjej till på fikan imorgon, Sandra, en kompis till Vårbrud. Eller ja jag har ju träffat henne en gång innan, så jag känner ju henne lite grann oxå. :)
Majbruttan vet du om Tusenskönan oxå kommer med?
Idag har vi beställt garderobsdörrar till vårt nya sovrum. Trots 20% rabatt så blev vi över 10.000kr fattigare. :( Och då är ändå inte all inredningen köpt än. Hoppas att det kommer bli lika snyggt som vi tror!
Nä nu ska jag hänga tvätt!
Jag tror hon kommer med. Pratade om det sent i lördags kväll (med var sitt vinglas i handen ) men då verkade det som hon skulle med. Räkna med henne. Annars hör återkommer jag med nu information.
Var är du förresten Tusensköna?
Godmorgon
Idag träffas vi äntligen igen! Va roligt det skall bli! Vi kommer så fort vi kan. Åker från stan ca 17.00 och hoppas på att det inte är så mycket kö bort.
Majbruttan du har fått ett mail med vägbeskrivning. :)
Trollvinter du har ju varit här förut, så du hittar väl?
Vårbrud om ni går gångvägen upp som går emellan våra gårdar så bor vi i huset precis vid lekplatsen. Ett beiget hus med gröna knutar och Nalle Puh-brevlåda. Sandra vet vart vi bor om ni kommer tillsammans med henne?!
Syns ikväll tjejer!
Någon som vet vilket nummer Lindha bor på? Vårlöksvägen nr ?
Vill inte ha fler gäster Vårbrud så jag skriver inte ut numret ;)
Hehehe vet yrvädret vilket nummer du bor på? Eller sandra så att vi hittar till dig =)
sorry, läste inte ditt tidigare inlägg ordentligt. Vi kommer hitta, inga problem.