• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

för er som hört historien innan, delar eller hela.. är det bara jag som är larvig som tycker att det är märkligt att min pappa inte hört av sig överhuvudtaget angående inbjudan än?
    det bör vara en vecka sen han fick den och han har inte ens tagit sig fem minuter för att bara ringa och säga att han fått den.. att det var trevligt eller vad som..
    (som sagt, låter nog konstigt för många här, men känner man till mer av bakgrunden så är det annorlunda..)

• Lindha

Hmm.. ja lite konstigt tycker jag nog att det låter Princess. Men pappor är ju killar, och vi vet ju alla hur killar är. Eller hur?! ;)
    Våra föräldrar vet ju om allt som gäller vårat bröllop så jag vet inte om dom hade hört av sig direkt när dom fått inbjudan. Det är ju lixom självklart att dom kommer. Min mamma hade säkert ringt och sagt att inbjudan var fin. Men jag tror faktiskt inte att varken Johans mamma eller pappa skulle höra av sig med en gång.

• Princessdiamond

nä, jag vet.. men som du säger man kan ju få ett samtal eller ett mail där det står att det var trevligt att få inbjudan..
    och som sagt, detta fallet är ju lite speciellt om man säger så..
    vi har skickat ut 6 eller 7 inbjudningar nu och alla utan pappa har svarat..
    (två visserligen för att jag ringde dem.. dock inte för att kräva dem på svar ;) utan bara för att prata..)

• majbruttan

på tal om att flytta... Lindha - är vårlöksvägen 12 eller 19 bäst?

• Lindha

Tror aldrig att varken min pappa, Johans pappa eller ens hans mamma hade ringt för att tacka för inbjudan eller säga att den var fin eller liknande. Vet inte ens om dom hade ringt för att tacka ja, för oss och dom är det självklart att dom kommer.

• Princessdiamond

jag tycker att det är just därför man lika gärna kan höra av sig med en gång och tacka ja.. för oavsett hur självklart det är så tycker jag att det hör till god ton att man faktiskt svarar när man fått en inbjudan..
    och som sagt, i detta fallet är det ju lite annorlunda, inte som för alla andra..

• Lindha

Åhh vad roligt majbruttan, är du oxå sugen på att flytta hit? :)
    Nr 19 ligger på våran gård :) Ser väldigt fint ut innuti, men tråkigt utanpå. 12an ser fint ut på utsidan, men vet inget om insidan. jag och Ebba kan ta en promenad förbi idag och spana om du vill ;)

• Princessdiamond

nä, förresten.. kom på mig själv.. ni måste väl va lediga från jobbet idag vårbrud? ni håller väl på att flytta för fullt..
    hoppas allt går bra och att ni trivs i huset!

• Lindha

Ja jag tänkte precis säga det, att dom har visning ikväll :)

Åhh vad roligt! :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2