• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • majbruttan

Jag tycker som i alternativ 2

• Princessdiamond

ja, jag håller nog med..

• Princessdiamond

kan någon hjälpa mig och få in mig på rätt spår igen..??
    jag känner mig tveksam vad gäller klänningen..
    tror ju att det beror på att jag inte har en aning om hur det kommer se ut när det blir som det ska :)
    men så funderar jag på om henri verkligen kommer bli helt stum av beundran.. (hur man nu skulle kunna bli det när det e jag som har den på mig.. men men)
    baaahhh, ibland önskar man verkligen att man kunde testa både smink, frisyr, klänning och bukett innan för att få ett helhetsintryck... blääääk

• Princessdiamond

detta inlägget gör att vi skrivit fler inlägg, redan, än vi gjorde på tre månader i första tråden :)

woooooow :D

• ninni7805

lindha:
    jag tycker som dom andra att alternativ 2 sre bäst ut!

princess:
    inte ska du känna dig tveksam till klänningen!! supersnygg är den och du passar i den :)
    klart att man känner sig lite nervös över att m2b ska se en i klänning och sminkad och iordninggjord... men du ska se att din m2b blir lika förundrad och WOW som min blev när han såg min ;) huvudsaken är att du trivs i den och älskar den så kommer han oxå göra det

tror att vi alla skulle kunna komma i en sopsäck och våra m2b skulle tycka att vi är hur snygga som helst ;) flina...

• Lindha

Jag förstår dig precis Princess! I måndags efter fikan gick jag in och tittade på bilderna på min klänning. Kände inte den där "WOW-känslan". Hjälp! Tänk om jag kommer ångra mig! Men jag tror att alla känner så ibland.

Självklart kommer våra m2b tycka att vi är vackra! Dom tycker ju vi är söta när vi går runt oduschade i gamla joggingbrallor. ;) Så självklart kommer dom tycka att vi är vackrast på jorden när vi står där i våra brudklänningar! Ingen tvekan om det!

• Princessdiamond

uscha...
    tack för era fina uppmuntrade ord..
    jaja.. det får bli som det blir ;)

• majbruttan

tror att han kommer att bli stum av förundran över hur vacker du är, princess!! Gå nu inte runt och bekumra dej om det. Ett bra talesätt låter: Om du bekymrar dej för framtiden idag kan du få bekymra dej 2 gånger.

Och Lindha - din klänning är oxå jättefin!!

Jag däremot har svängt och vill nog ha en annan klänning

• majbruttan

väntar fortfarade på bilder på din klänning Ninni!!! *nyfiken i en strut*

• Tusensköna78

Lindha,

Alternativ 1 eftersom "den" hänger ihop med 22.

Tack för senast!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2