Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Vilken knasig typ... känns som om det är en kille som sitter och gör sig rolig.
Lindha
Typiskt att vi missade er! Vi var där en stund idag bara. Imorgon flyttar vi för gott. Planerar att vara hemma på kvällarna framöver =)
jag bryr mig eg inte vad det e för kön.. förbannad blir jag iaf ;)
jo jag håller med, men jag tänker att det är svårt att tänka sig tjejer vara så dumma... *vill inte tro det*
godnatt på er...
förresten.. nu kommer vi inte få bredband förrens efter den 16:e så jag kommer inte kunna titta mer än mitt på dagen. Ledig 4 dagar nu. Lindha kom förbi igen!
natti
å jodå.. det finns precis så korkade fruntimmer
Jag har oxå anmält "henne" Princess!
lindha
det låter bra..
bt verkar behöva en jäkla massa påtryckning innan något händer..
nä, nu sa vi snart göra oss i ordning för att åka till kunshamn.. ses kanske senare i eftermiddag eller så :)
Idag är det fest! Halloweenfest! Skojsigt att klä ut sig
Jo, jag får väl hitta på nåt att sjunga då
förresten vad är det för sånger ni tänkt ha, princess?
*Grrr* sitter och jobbar och har så gjort några timmar... År sååå tråååkigt! Men det måste ju göras *suck*
Hade hellre gått på stan och köpt papper o stämpel till inbjudningskorten Det får bli på måndag i stället!
Hoppas ni trivs bra i nya lyan, vårbrud!! Och att du vet var du är när du vaknar i morgon