Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
känner igen allt det där.. typ..
lovar dig att det löser sig.. *kram*
Stb - been there done that, om man säger så. Men som jag sa, efter några månader faller allt på plats. Har du varit och provat några klänningar ännu? Annars är ett hett tips att börja just där, på den fronten. Jag hade ingen aning om bad jag passar i och visste inte alls vad jag ville ha. Men efter att ha provat några klänningar vet jag på ett ungefär vad jag är ute efter (jag kommer sy upp min hos Eironora)
Tollvinter - klänning, klänning, klänning!!
Om du vill att jag ska sjunga i kyrkan så gör jag det gärna - jag kommer ju ändå vara där om man säger så
Hur mycket kostar resan över till Kiel? Vi kommer antagligen åka till Tyskland och handla, men vi har främst tittat på bordershopparna i Puttgarten. En längre resa kanske är att rekommendera iallafall? Finns det någon hemsida som jag kan gå in på och kolla?
Lindha - håller tummarna att det står ett stort MVG på provet!
Princess - har du någon sång som du vill att jag ska sjunga för dig då?
jag tror ärligt talat inte det spelar ngn större roll.. nynna på ngt du känner dig bekväm med.. jag får ju iaf en uppfattning om hur det låter då :)
så, nu har jag ändrat igen ;)
medlem.spray.se/brollopiapril/
Nu har jag fått tillbax mitt prov.... Hon sätter inga MVG på proven så betygskalan är från IG till VG+.... Jag hade VG+ :) Tjoho! Jättenöjd! :)
Grattis Lindha!!!!
Kontaktade vår nya festlokal idaag igen och påminde om offerten de ska skicka. Borde fått den förra veckan, men nu lovade han att den skulle komma denna veckan...
Var och tog mina mått hon min "privata" sömmerska (m2b's faster). Kvar återstår bara att beställa klänningen...
Ska kila in på Format på vägen hem och köpa lite olika förslag på papper. Har inte hunnit dit än tillsammans med m2b, men vi är ju överens om vad vi vill ha så provkollektion borde jag ha mandat att köpa hem själv
Trollvinter - vill oxå se bilder!!!
jisses va det va mkt att läsa igenom
har en liten paus över nu.. har jobbat sen i fredags och ska jobba inatt oxå :) pengar till mig!! eller rättare sagt: till bröllopet.. som det ser ut nu så kommer vi hinna få ihop alla pengar! jipiiiiiiiee!
stb:
bara lugn!! alla har vi känt som du gör nu.. men det blir bättre jag lovar :) ta med dig en kompis eller din m2b och ge dig ut på stan och kolla klänningar.. då känns det genast mkt bättre! men jag kan hålla med dig om att mörkret är himlans jobbit! hatar verkligen hösten :( men på den positiva sidan finns ju att nu får man tända en massa levande ljus och bara mysa.
lindha:
GRATTIS!!!!!!!!!! *stolt över dig*
majbruttan:
vad är det för lokal ni bestämt er för? *nyfiken*
trollvinter:
bilder vill vi ju se :) :) :)
hur har det gått med pannsmycket???
vad gör ni??
vi gör inte mkt.. ska till jobbet om några timmar *suck*
princess:
tänkte kasta mig ner till stan och sola innan jobbet.. det är nu bestämt att jag ska ta bilder i underkläder på tisdag till butiken så jag insåg att jag måste sola lite innan... är lite lagom blek just nu ;) tänkte även hinna med en snabbis till ett par bokhandlar för att kolla lite priser på kuvert till save the date korten vi ska skicka i januari.. dom vi inte börjat med än... hmm kanske dags att sätta fart med dom ;)