Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Det var en söt tiara yrvädret! Men, hur fästs den i håret när den inte har någon "underkant"?
Är det någon av er som varit i Kiel? Några tips om bra/billiga affärer att handla i (vin och öl tänker jag på )? Karstadt och Citti har vi hittat, men det kanske finns fler? Det är ju långt till närmaste bordershop eller calles så det hinner vi nog inte... Oavsett ska det bli hemskt mysigt att komma iväg. Det kostade förresten 1500 för oss båda, två nätter på båten, frukostar, välkomstdrink och bilen... är väl ganska OK!? Det kostar mer att köra ner till Puttgarden, ta bro+färja och sedan tillbaka, och dessutom får man ju mer "slapptid" tillsammans på båten med detta alternativ, så därför valde vi det
ok.. jag ska nog kunna vara där då :) får se om det blir buss eller om henri kör..
söt tiara! lite annorlunda..
och bra pris :)
Princess - har du mailadressen till cinderella? Ska fråga henne lite om hon kan sy det jag vill...
Jag vill åka till Ullared!!! Ingen som ska dit snart???
JAAAA!! Får jag åka med Lindha??
Jag har ju ingen att åka med Majbruttan så det får du gärna :) Har du kommit dit än Trollvinter? Vi kanske kan åka alla 3? Om vi nu lyckas hitta en dag som passar alla...
JA, jag vill också dit! Har inte riktigt hunnit med ännu ...
Men, såklart kan vi åka alla tre! När och hur? Jag skulle vilja föreslå en vardag eftersom det förmodligen är mindre folk då... Dessutom är jag fullbokad varenda helg fram till jul Man kanske kan sluta jobbet lite tidigare och åka ner? Hur länge har de öppet?
Nu på måndag????
Mån-tis har dom öppet till kl 18 och ons-fre till 20
Jag kan hela nästa vecka