• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • princess_edition

va e save the date kort? typ bordsplacering eller?

• ninni7805

nää det är en slags inbjudan vi kommer skicka ut i januari och berätta att ngt skojsigt kommer att hända på midsommarafton och att dom måste se till att ha det datumet ledigt för det som kommer hända då :)

• princess_edition

jaha, å sen skickar ni ut riktiga bröllopsinbjudningar senare?

• majbruttan

AAAHHHH! Har fått svar från Conderella's att de kan sy klänningen jag vill för $280 (=2300 kr) Ska bara be dem skicka tygprover först och sen efter det bekräfta mina mått etc. Sååå nervös helt plötsligt!

Princess - de har förresten lagt upp din klänning på sin hemsida

• majbruttan

Hmmm... Cinderella's heter de ju

• Princessdiamond

majbruttan

va???!! har de?? häftigt! :)

• Princessdiamond

men va fan! 199 dollar! jag betalade 300 dollar (inkl frakt på 55 dollar) det bör ju bli 245 dollar då.. *morra ilsket*

• Princessdiamond

nu har jag mailat och sagt att jag tycker det mest rättvisa skulle vara att jag fick mellanskillnaden tillbaka...
    speciellt med tanke på hur mkt jag kommer få betala för att sy upp och ta in kjolen..

• yrvädret

Tack för fikat idag, princess! Det var riktigt roligt skönt att få älta sig och vara riktigt nojjig. Det får vi göra om

Nu ska jag ta itu med städningen. Mina föräldrar kommer imorgon och som det ser ut nu har de ingen sovplats.

• Princessdiamond

tack själv :)
    *panik*
    kollade upp makeupstore och det finns en på drottninggatan och när jag kollar på kartan bör det inte ligga alltför långt ifrån kyrkan.. hmm, problem med klänning och slöja kvarstår dock då, men vi får väl se hur detta skall lösas..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2