• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Trollvinter

Hmm, ja när jag tänker efter lite så introducerade jag nog också ett förslag som "godkändes", men han kom ändå med lite input och idéer!! Och just själva färgvalet m.m. gjorde vi ihop... fast, jag tror att det där med mäns ointresse av sådant pyssel är ganska generellt och vi får nog bara lära oss att leva med det

• Princessdiamond

ja, å när det kommer till inbjudan så e det ju eg lit samma sak här faktiskt.. jag pysslade ihop det och han fick avgöra om det var bra eller inte.. men men, jag antar att jag anser det som engagemang.. han kunde ju låtit mig bestämma allt utan någon som helst delaktighet...

• yrvädret

Precis, man kan ju inte tvinga honom att vara intresserad av detaljer om han inte tycker det är roligt. Jag gillar plock och pill, medans T tycker att det är supertråkigt. Han vill mer se helheten på en gång. Därför har han inte heller någon aning hur lång tid saker och ting tar utan tycker att det inte är någon bråska... Nä, inte för honom nej, han kommer ju inte sitta med alla detaljer som tar gôrlång tid - fast jag tycker bara det är roligt
    Vi har iallafall slagit fast att han får fixa transporten från vigseln - för det intresserar honom mer en mig.
    En sak måste jag dock säga till hans försvar, T är riktigt bra på feedback och att se helheten. Han kan se om något "saknas" även om han inte vet vad. (tex en extra stämpel som fyller ut, eller att de skulle saknas ljus eller nån blomma i dekorationen) Det är jätteskönt när man har tusen och en andra saker att tänka på...

• yrvädret

Trollvinter - värst vad du var duktig med träningen då! Vill också träna.

Det var så surt idag. Började jobba kl 8, på tåget dit får jag ont i magen och börjar må illa. Jag var på jobbet i 40 minuter, sen fick jag åka hem. Avskyr verkligen att vara sjuk! Somnade direkt när jag kom hem och har sovit en timme. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon, har inte råd att vara sjuk!

• Princessdiamond

yrvädret, du får se det possitiva.. en extra ledig dag :)
    även om det inte e kul att må illa eller förlora pengar..
    du får bröllopsplanera hela dagen ;)

• yrvädret

Princess - jo så kan man ju se det. Kan ju iallafall inte ligga och sova hela dagen. Eftersom det är magen så blir jag inte lika handikappad som när jag har ont i huvudet. Jag har en hel del att städa, som jag hade varit tvungen att göra imorgon istället.

Ska vi träffas imorgon om jag mår bra?

• yrvädret

Förresten, vilka var det nu som var intresserade av bröllopssåpbubblor?

• Princessdiamond

mm, det ska nog gå :)
    vilken tid?

• yrvädret

JAg slutar jobba vid 14.40 så jag är vid centralstationen kl 15.10 ungefär.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2