• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

ninni

när kommer hemsidan upp då?? ;)

• Princessdiamond

och ja just det.. grattis lindha! :)

• Princessdiamond

165 dagar kvar...

• Princessdiamond

väldigt lugnt här inne idag
    och nu när jag skall till jobbet så blir det väl ännu värre ;):D

• yrvädret

Grattis Lindha! Jag sa ju att du skulle få bra betyg

• majbruttan

nu har jag kommit hem och handlat med ett par uppsättningar kort och inlagspapper. Kollade på stämpel oxå, men de hade inga brudpar på format... får kolla på typ arkivet istället Ska visa B när han kommer hem ikväll!

• Trollvinter

GRATTIS LINDHA Det gick ju bra i alla fall! Vad roligt!

...loch vad skönt ninni att det verkar ordna upp sig med ekonomin!

Nu ska jag se om jag kan lyckas få upp ett par bilder, återkommer strax!

• Trollvinter

Nu så!

Här är ett par bilder. De är inte jättebra och ni får tänka er en snyggare frisyr, lite blommor... Ser ni pannsmycket?

www.familjeliv.se/krypin/79maria/galleri.php

Vad tycker ni? Kommentarer!
    Jag kommer inte låta bilderna ligga där så länge, tänk om nån jag känner ser dem, det vill jag ju inte... eller m2b! Jag kanske tar bort dem imorgon...

• yrvädret

Jättevacker klänning, Trollvinter! Passar dig så himla bra! Väldigt fin nyans på den också!

• Trollvinter

Åh, tack! Jag började undra om det inte var nån av er som var här inne ikväll, Princess brukar ju vara här för det mesta

Förresten, angående sång, skulle du kunna tänka dig det?! Vi har funderat massor och har inte kommit på någon ännu, men det skulle vara jätteroligt! Kan kanske prata mer om det senare vid tillfälle...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2