Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
hej igen
ångesten fortsätter
prästen ringde när vi va på väg till jobbet förut.. vi skulle ju träffa honom imorgon, men han hade tydligen fått förhinder så nu får vi vänta tre veckor till..
så jä'la frustrerande!
Stb
när började ni planera? och förlåt mitt dåliga minne, när skulle ni gifta er?
nä, nu ska jag nana...
natti
Godmorgon på er! Vad roligt att ni tyckte om den! Lite småjusteringar närmare jul, så är den klar sen! Känns bra tycker jag. Är ju inte riktigt en traditionell brudklänning (som de ser ut nu!), men det är lite roligt att inte se ut som alla andra...
Yrvädret, du får gärna sjunga en snutt för mig nästa gång vi ses
Oj o oj vad du var uppe tidigt trollvinter...
Visade pappren till inbjudningskorten igår. Ingen storartad lycka från m2b... Är det bara jag som har lite för höga förväntningar eller? Vi är ju överens om färg och form på inbjudan så det var inga problem. Hade dock köpt 2 olika kort för att de hade olika ytstruktur och jag frågade vilket som var bäst, "spelar ingen roll" fick jag till svar Det spelar väl visst roll! sen köpte jag ju 2 olika transparenta rosa papper - ett randigt och ett lite flammigt (skulle ha köpt ett enfärgar men det var slut...) - och frågade vilket som var snyggast, "blir fint med vilket som (haltv ointresserad)" blev reaktionen. Ni som redan bestämt papper och handlat osv. hade ni full respons eller har ni presenterat ett förslag och fått det godkänt?
Oj då, blev visst lite långt, men jag vill ju att VI ska bestämma och inte bara jag...
hehe, känner igen dedär. ja e visserligen bara på test-stadiet än, gör massa olika kort för att se om ja kan få till "det perfekta". men sånnadär småsaker verkar inte intressera killar, eller oxå ser de ingen skillnad. vet inte. bara de tycker slutresultatet blir fint e d väl bara att lita till sin egen urskiljningsförmåga antar ja.
majbruttan..
risken är stor att du får vänja dig ;)
eller så får du bita ifrån så han förstår att det är viktigt för dig att ni gör det tillsammans!
jag gjorde det redan från början, talade om att jag vägrade göra allt själv..
alltså.. jobbet har jag inget emot, men besluten skall vara bådas..
och kan ju säga så här.. mååånga är förvånade över hur engagerad han är :D
Hmm, ja, det blir en lång dag idag, jag skjutasade m2b till tåget imorse för att han skulle på ett möte... så då började jag tidigt! Men, jag var faktiskt och tränade också på morgonen, känner mig jätteduktig
Vad tråkigt att du inte fick bättre respons än så, Majbuttan! Vi var faktiskt ute tillsammans när vi valde papper m.m. (sen var jag ju visserligen på kortkurs och fick inspiration till stämplar, och kanske var jag ute nån extra gång "bara för att titta" )... Det kändes väldigt bra att göra det tillsammans! Kanske du ska introducera embossing - eller hade du redan gjort det? Det tyckte i alla fall V var hemskt roligt, så det gör han gärna
Majbruttan
Hehe, jodå det där känns igen här med. T "ville" ha koll på papper och sådan. Så jag drog med honom på Matton och visade papper och sådan - För en helt plötsligt totalt ointresserad man som tyckte att "jo, det kan väl bli bra" om allt. Det hela slutade med att jag köpte det jag tyckte vi behövde, gjorde testkort och visade, och så fick han välja vad han tyckte mest om. Vilket av någon konstig anledning visade sig vara det finast gjorda test-kortet. Mitt svar är; jag har presenterat ett förslag och fått det godkänt.