• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Trollvinter

Majbruttan, har du fått någon respons på dina inköp av papper?! Vad blev det? Färger?

• Princessdiamond

jag e här nu :)
    ska kolla på bilderna när sidan vill komma upp.. den e seeeg

• Princessdiamond

det vill inte funka juh *morra*

• Princessdiamond

nu så...
    den va superfin! väldigt fin urrigning! *hmm..;)*

• Lindha

Känner inte dig sådär jättebra än Trollvinter men jag tycker att klänningen är DU! Känns som att den passar din personlighet. Jättefin! :)

Vi har oxå funderat på det där med solosång i kyrkan jättemycket. Har gått igenom alla gästerna men ingen av dom kan sjunga (vad vi vet iaf). Så Yrvädret hinner du med två bröllop den 22 april? ;)

• yrvädret

Trollvinter

Jag kan absolut tänka mig att sjunga. Tycker att det är jättekul att sjunga på bröllop.
    Jag får väl sjunga en trudelutt för dig ochså nästa gång vi träffas, så får du se vad du tycker. Vilka sånger har ni funderat på?

Lindha
    Jag skulle jättegärna sjunga på ert bröllop också, det är mer en fråga om tid och hur jag ska ta mig dit

• Princessdiamond

du kan bli rik yrvädret ;)

• majbruttan

jättefin klänning trollvinter!!! Passar dej som hand i hansken

papprena blev vita kort med rosa tranparent papper inuti. Har inte packat upp det ur påsen ännu, men B är inte hemma än... Köpte ju bara ett par upplagor, men det blir väl fler sedan

• Vårbrud -06

Godkväll på er

Tittar bara in som fortast.... får ju abstinens av att inte ha bredband.

Grattis Lindha till provet! Duktig du är!

Trollvinter... du är supersöt i din klänning. Du passar så bra i den stilen!

Nu står David över min axel och vill ha datorn igen.. vi sitter och surfar på modem.. det tog lite tid att läsa igenom allt... ses mer imorgon kanske. Flytten har gått bra. Vi börjar få ordnig lite nu iaf... men det kommer dröja innan det blir fint på riktigt. många kramar på er och godnatt!

• Princessdiamond

inlägg 1200 :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2