Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Majbruttan, har du fått någon respons på dina inköp av papper?! Vad blev det? Färger?
jag e här nu :)
ska kolla på bilderna när sidan vill komma upp.. den e seeeg
det vill inte funka juh *morra*
nu så...
den va superfin! väldigt fin urrigning! *hmm..;)*
Känner inte dig sådär jättebra än Trollvinter men jag tycker att klänningen är DU! Känns som att den passar din personlighet. Jättefin! :)
Vi har oxå funderat på det där med solosång i kyrkan jättemycket. Har gått igenom alla gästerna men ingen av dom kan sjunga (vad vi vet iaf). Så Yrvädret hinner du med två bröllop den 22 april? ;)
Trollvinter
Jag kan absolut tänka mig att sjunga. Tycker att det är jättekul att sjunga på bröllop.
Jag får väl sjunga en trudelutt för dig ochså nästa gång vi träffas, så får du se vad du tycker. Vilka sånger har ni funderat på?
Lindha
Jag skulle jättegärna sjunga på ert bröllop också, det är mer en fråga om tid och hur jag ska ta mig dit
du kan bli rik yrvädret ;)
jättefin klänning trollvinter!!! Passar dej som hand i hansken
papprena blev vita kort med rosa tranparent papper inuti. Har inte packat upp det ur påsen ännu, men B är inte hemma än... Köpte ju bara ett par upplagor, men det blir väl fler sedan
Godkväll på er
Tittar bara in som fortast.... får ju abstinens av att inte ha bredband.
Grattis Lindha till provet! Duktig du är!
Trollvinter... du är supersöt i din klänning. Du passar så bra i den stilen!
Nu står David över min axel och vill ha datorn igen.. vi sitter och surfar på modem.. det tog lite tid att läsa igenom allt... ses mer imorgon kanske. Flytten har gått bra. Vi börjar få ordnig lite nu iaf... men det kommer dröja innan det blir fint på riktigt. många kramar på er och godnatt!
inlägg 1200 :)