• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

vad bra :) *glad*

• Trollvinter

Trodde inte att det var någon här så här dags... Har du fått nåt svar från Cinderella om priset på din klänning?!

• Princessdiamond

nä, inte än.. det dröjer säkert ett par dagar..

• Trollvinter

Jag har förresten bokat in en make up kurs på den MUS på Drottninggatan! De verkar trevliga tycker jag.

• Trollvinter

Har du tänkt göra makeupen där samma dag (bröllopsdagen alltså)? Jag funderar lite på att göra maken själv, om man får lite tips och dessutom en del smink genom kursen så borde det ju gå bra tycker jag...

• Princessdiamond

jag sitter just och grunnar på om jag inte skall köra på det också..
    sitter på ebay nu och tänkte buda på en fundation när tiden går ut om en timme :)
    eftersom ingen annan budat bör jag vinna och den kommer då kosta mig 10 spänn ca plus lika mkt i porto.. eller nä.. aja.. ca 20 spänn allt som allt iaf :)
    för en true match som på kicks kostar 130 :D och så hoppas jag på att kunna vinna en kanebo 38C för runt 80-100 spänn också :)men den budgivningen går ut om 6 dagar.. *suck*

• Trollvinter

Du är en riktig hejare på eBay! Jag har inte nån koll på smink och det är därför det känns bra att ta en kurs! För jag är samtidigt lite orolig för att om man skulle gå och göra maken hos nån samma dag att det skulle bli helt fel! Jag brukar inte sminka mig så himla mycket och jag tror att det bara skulle se konsigt ut (eller jag skulle i alla fall känna mig konstig och de som kände mig närmast skulle kanske också tycka det) om man kom ut och var jättesminkad! ... hmm, det är i alla fall därför som jag tänkte att det blir en bra kombination att både få lite tips och sedan eget smink att kunna både öva på och sedan använda på själva dagen

• Princessdiamond

jag kan heller inget om smink, har aldrig ägt en fundation :)
    men tänkte att det e ju bara 20 spän ifall det går fel :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2