Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
inget som funkar för alla verkar det som..
Men är det någon som är emot grekiskt?
Kinamat då?
Annars är väl ett alternativ att gå till ett ställe med internationellt kök? Där finns allt möjligt. Fisk, kött, skaldjur etc.
Förresten, vilken prisnivå är det vi tittar på?
njae.. emot grekiskt e jag väl iofs inte :)
jag vill nog inte betala mer än 200 - 250 kr
för allt.. alltså inkl dryck..
har precis vunnit en foundation för $0.01 :)
Jag tycker vi går till Sjömagasinet
En huvudrätt brukar ju ligga runt 200 kr, nästan överallt. Men de flesta restauranger brukar ju erbjuda en barmeny också, som ligger på lägre kostnadsnivå.
Jag funderade över det där med julbord, och ska man ha ett bra julbord stannar inte priset vid 200 kr, vad jag vet brukar det ligga uppåt 300-350 kr någonstans.
Att du vågar buda på foundation! Hur vet du att det är rätt färg? Jag skulle aldrig våga
det vet jag inte, men med tanke på priset så är det ingen större förlust ;)
kan ge den till ngn annan i värsta fall..
det visade sig att det inte blev så billigt $7,50 i porto
men hon va så gullig så hon skulle skicka med ngt extra bara för att portot va såpass högt till sverige :)
Varken jag eller Majbruttan vill ju äta fisk så Sjömagasinet och Sjöbaren funkar ju inte! Men om det inte var någon som var emot grekiskt så kan vi väl ta det? Eller?