• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • majbruttan

fy för svärmor, ninni, men som tur är är det ju inte henne som du ska gifta dej med. Kan dock förstå att det är jobbigt! Men tänk på att ni faktisk för det som NI vill och jag kan lova att hon kommer vara mkt glad när ni väl ha festen och hon får gratta er

Precis lindha - du fattade vad jag menade

Fick ju menyförslag av gästgiveriet där vi ska ha festen, men hade velat ha ett pris för allt. Skrev därför ett låååångt mail till henne idag och hoppas på ett inte alltför högt kuverpris i retur... Hjälp mig hålla tummarna

• Princessdiamond

ojojoj, mascaran går knappt att tvätta bort med tvål och vatten..
    det e fina grejor det :)

• ninni7805

gomorron :)

mmmmm det är så trist med svärmor :( hade hoppats att det skulle ha lugnat ner sig nu men inte då... jaja, får väl va glad över att min familj har förståelse iaf.

majbruttan:
    håller alla tummar jag har att kuvertpriset inte ska va för dyrt!! får ni ta med egen alkohol eller måste ni ta från stället?? Har du skickat iväg beställningen på klänningen än?

princess:
    va kul att mascaran va bra :) alltid trevligt när man inser att man kan spara pengar på ngt ;)

nu far jag iväg hemåt ene snabbis idag men jag kommer tillbax ikväll.. hör av mig då får att skvallra om hur fotograferingen gick... nervös!!

• Princessdiamond

det e ett jäkla farande på dig ninni :)

• majbruttan

lycka till, ninni! som proffsen säger - "make love to the camera"

Nej, vi får inte ha med egen dryck, utan det får bli bar till självkostnadspris. Väntar på tygprover på klänningen och sen hade jag tänk att beställa

• Princessdiamond

förresten yrvädret, hur känner du inför att sjunga amazing grace?
    tänkte som ingångsmarch...

• yrvädret

Princess

Jo i längden är det inte bra att hålla en diet med extremt lite kolhydrater - men enkort tid går det bra. Man rekommenderar att man max håller på 6 veckor.
    Samtidigt är det ingen bra metod att äta mycket kolhydrater mycket kolhydrater, lite protein och lite fett. Den allra bästa sammansättningen av mat är 30 % fett, 40 % kolhydrater och 30% protein.

Nu måste jag gå!

• Princessdiamond

ok... jag tror dig :)

hur känner du inför sången då? :D

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2