• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • yrvädret

Kärleksbrud

Självklart får du hänga här! Bara kul med fler ansikten! Hur gammal är du och när ska du gifta dig?

• Lindha

Jag har världens bästa Johan! Han nattade Ebba idag IGEN så att jag kunde gå och lägga mig i ett varmt bad. Trots att han vet att han kommer få natta henne ons, tors och fre oxå. Så skönt med ett bad! :D

• yrvädret

Åhh - det låter super, Lindha. Suck, det skulle jag också vilja göra - fast jag orkar inte tvätta ur badkaret... *latmask*

• MiNik

*LOL*,
    Ni är för söta......(vågar äldrig fika med er nu) är 71:a, *undrar vad jag blir då, gammeltant? *ler*

• Lindha

MiNik du är hjärtligt välkommen att fika med oss nästa gång! Du vet väl att man slutar fylla år efter 25?! ;)

• MiNik

Då har jag 10 års jubileum nästa sommar då....., ytterligare ett skäl till att fira *ler*.
    Tacka för inbjudan, vart blir det kaffe nästa gång då, Vanilj, George Duvall??

• Lindha

Hmm... vi har faktiskt inte bestämt något nytt fika datum.

• Princessdiamond

både MiNik och kärleksbrud är välkomna för min del att hänga på vår "hippa" den 29e :)

jo, jag vill nog ha sång till ingången.. iaf när det gäller just den låten :)

• MiNik

åhhh, tack det låter spännande, ska egentligen jobba då men det kanske går att ändra på. Vad har ni tänkt er då?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2