Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Kärleksbrud
Självklart får du hänga här! Bara kul med fler ansikten! Hur gammal är du och när ska du gifta dig?
Tittut?!
Jag har världens bästa Johan! Han nattade Ebba idag IGEN så att jag kunde gå och lägga mig i ett varmt bad. Trots att han vet att han kommer få natta henne ons, tors och fre oxå. Så skönt med ett bad! :D
Åhh - det låter super, Lindha. Suck, det skulle jag också vilja göra - fast jag orkar inte tvätta ur badkaret... *latmask*
*LOL*,
Ni är för söta......(vågar äldrig fika med er nu) är 71:a, *undrar vad jag blir då, gammeltant? *ler*
MiNik du är hjärtligt välkommen att fika med oss nästa gång! Du vet väl att man slutar fylla år efter 25?! ;)
Då har jag 10 års jubileum nästa sommar då....., ytterligare ett skäl till att fira *ler*.
Tacka för inbjudan, vart blir det kaffe nästa gång då, Vanilj, George Duvall??
Hmm... vi har faktiskt inte bestämt något nytt fika datum.
både MiNik och kärleksbrud är välkomna för min del att hänga på vår "hippa" den 29e :)
jo, jag vill nog ha sång till ingången.. iaf när det gäller just den låten :)
åhhh, tack det låter spännande, ska egentligen jobba då men det kanske går att ändra på. Vad har ni tänkt er då?