• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Trollvinter

Vad skrev du då Lindha?!

• Princessdiamond

godmorgon brudar :)

• Vårbrud -06

Va roligt, då kanske vi träffas där! Häftigt.

• Lindha

skrev ett inlägg imorse om att jag varit på smink-kurs på MUS. Blev jättefin och fick massa bra produkter. Men när jag väl skulle göra det själv sen hemma så var det svårt att komma ihåg va dom hade gjort. Kan ju i och för sig bero på att jag inte är det minsta intresserad av smink. Men trodde nog att kursen skulle göra att jag blev bättre. Men det var så himla många steg och olika krämer så jag gav upp på vägen :)
    Min 14-åriga granne ska sminka mig till bröllopet. :) Och förmodligen kommer hon även göra håret, annars gör hennes mamma det. Hon brukar få göra iordning alla hennes tjejkompisar och hon är verkligen jätteduktig. Vi ska öva några gånger innan så att det verkligen blir JAG och inte någon överspacklad brud som Johan får föra till altaret. :)

• Lindha

Tjejer, vilka psalmer ska ni ha under vigseln? Tycker det är jättesvårt!

• Princessdiamond

hjälp vad det har vair lugnt här..

nu minns jag inte utantill, men tror iaf att vi har tänkt oss psalm 82 och 84.. är dock inte helt säker på detta som sagt..

• Princessdiamond

nu har jag precis läst ut harry potter.. :D
    trodde det va dags att sätta sig framför datorn och köra budgivning, men det va visst 1,5 timmar kvar.. meningslöst..
    jaja, får väl försöka sova 1 timme så länge iaf..

• Princessdiamond

jag e tydligen ensam här nu igen.. *sucka*

• Princessdiamond

ingen annan inne på hela dagen.. *suck*

jaja, vi e precis hemkomna från halloweenfesten.. rätt goa i hasen båda vå..

• yrvädret

Nu e jag här. har haft mor o far på besök. Gulliga som de är hade de köpt en försenad inflyttningspresent. En ny micro - liten och tyst jämfört med den andra

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2