Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Sitter på jobbet och har långlunch - och vad bättre kan man hitta på än att surfa på BT??
Vårbrud - jag kommer till Teliahuset vid 16.45 då, så vi träffas där.
Ska bli otroligt roligt med fika! Hann ju inte vara med så länge sist, så jag tänkte ta igen det idag Vi får prata lite möhippesnack också!
Princess - vilka dagar är det du absolut inte kan fika?
Hej tjejer. Nu hasr man missat lite här märker jag... Ska ni träffas? Va kul, kanske man kan haka på nästa gång?
Something to be!
Javisst, självklart! Det är bara att haka på!
Hur låmgt i förväg bestämmer ni träff?
Olika. den här fikan bestämde vi för ca 1 månad sen va? Du får oxå gärna hänga på ikväll om du kan?
Tusensköna, du behöver inte ha med dig något. Förutom glatt humör ;) Och allergitabletter om du är allergisk mot pälsdjur och dammråttor. Hi hi!
Vi försöker träffas sista måndagen varje månad. Då har man möjlighet att planera in långt i förväg. Nästa stora(?)fika är den 27 nov, men det kan mycket väl komma upp fikor som är lite mer oplanerade innan dess. Roligt om man blir många.
Something to be
Om du vill följa med ikväll kan du också komma till Teliahuset vid 16,45 så kan du åka med mig dit ikväll.
Säg bara till!
Är inte 27 nov en söndag????
nu tar jag de 1000:e inlägget