• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Lindha

Jag förstod inte riktigt vad min fullbokade helg hade med att skaffa barn att göra bara Princess.... Vi är ju i rätt olika skeden av livet så jag förstår helt och fullt att du i dagsläget inte har en tanke på barn. Det hade inte jag heller när jag var 20 år. Kanske kommer du ändra dig, kanske inte...

• yrvädret

Tjoho!

Nu har jag fått svar från Eironora. Klänningen kommer uppskattningsvis ligga på 4000-5500 kr att sy upp. Helt överkomligt tycker jag

• Princessdiamond

lindha

dej jag lite skämtsamt försökte säga är bara att även om just denna helgen inte är uppbokad pga av ebba så tar ju barn väldigt mycket tid..

• Princessdiamond

DET

vad gör ni idag tjejer??

• Vårbrud -06

Har varit på tippen och slängt skräp. Man samlar på dig en del saker under årens lopp, bra att flytta ibland så att man får rensat lite.

Skall ut och äta middag ikväll, sedan går vi på bio efteråt. Får passa på medans man bor centralt =)

• Princessdiamond

låter mysigt..

jag skall ta min ryggvärk och pallra mig till jobbet ikväll me..
    *tung suck*

• Princessdiamond

å så kom man bara till jobbet för att vända.. drabbades avv ett jäkla illamående..
    snacka om att det e min vecka..

• Princessdiamond

det känns lite väl dött här..

• Trollvinter

...mmm, vi håller på att måla taket!! Fullt upp! Men, jag återkommer kanske imorgon om jag inte står på stegen då med

• Princessdiamond

godmorgon!

har ni ställt tillbaka klockorna nu då?? ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2