Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
märks på stavningen att jag är trött....
tack igen :)
Åhh, jättefin Princess!!! Överdelen var ju verkligen välgjord och jag tror som du att kjolen kommer att bli jättebra när den blir pressad lite! Du kommer att bli så snygg
Jag känner mig jättenöjd med att vi var och tränade igår, Lindha! Typiskt att jag inte kan nästa vecka igen...
Godmorgon på er
Trött tjej som sitter på jobbet... vill inte se mer flyttkartonger... men det är väl oundvikligt...
Princess.
Fin klänningen var. Väldigt lik den "riktiga" klänningen. Kan tänka mig att det känns bra nu när du har den hemma =)
gomorron på er tjejer :)
nu far jag iväg hem till syrran för bröllopsmässan.. ska bli så kul! hoppas jag kan få lite inspiration så att vi kan ta tag i allt snart.
majbruttan:
vi ses på lördag
Jättevacker klänning, princess! Helt underbar, passar dig perfekt! Jätteglad för din skull!
Vårbrud - jag vet hur du känner dig! Har varit där
Nu är de äntligen klara i lägenheten, det blev jättefint!! Vi är så himla nöjda! Så nu kan vi börja flytta möbler och fixa iordning allt. Vi får väl ta en tjejkväll ute i Mölnlycke nångång när vi är helt klara!
Förresten, hur gör vi på måndag? Jag har en känsla av att de flesta av oss kommer vara ganska hungriga när vi kommer från jobbet. Vad sägs om att vi lägger samman lite pengar och fixar tacos eller nåt liknande?
Ninni - ha det så kul förresten!
skriver du från jobbet yrvädret??
ovanligt att se dig så mkt här på morgonen ;)
tack tack tack allihopa :)
Mat på måndag låter som en bra idé.
taccos, pitabröd, pasta är snabba och inte så svåra grejer att slänga ihop. Hur många blir vi totalt?
Var det någon som ville åka med mig?
Vilken tid sa vi att vi skulle träffas?
Yrvädret, följer du med bort och kollar huset vid 18? Vet inte hur lång tid det tar, men det är ju inte kul om vi missar maten =)