• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Elin1

Stackare, jag förstår oxå att du blir arg.

Gör något roligt ikväll, klänningen kommer nog imorgon.

• Princessdiamond

ja, vi vart iväg en sväng på förmiddagen och handlade, men det står iaf att det var efter två.. sen vet jag ju inte om det var informationen som kom då eller.. tycker iaf att det är märkligt.. om det mot all förmodan skulle vara så att hon varit här på förmiddagen just när vi var iväg så borde hon ju lämnat en avi här och tagit med paketet tillbaka så kunde vi själva hämta det under dagen eller imorgon..

• Vårbrud -06

... låter bra skulle det även stå i första meningen. Förlåt för alla mina osammanhängande meddelanden...

• Princessdiamond

jodå, visst ska jag göra ngt kul ikväll... jobba! *blä*

• Princessdiamond

:D

tack för ert stöd iaf :)

• Princessdiamond

nä, dags att göra sig i ordning
    jobbet nästa...

• Lindha

OJ vad mycket det var att läsa igenom när man varit borta ett par dagar. Kul! :)

Ja en god middag låter bra. Grekisk mat är ju inte så dyrt heller. Enda kravet jag har är att dom har god efterrätt! ;) Och sen så tillhör jag och Princess samma "fattig-klubb" så jag är oxå glad om det inte blir för dyrt...

Mitt prov idag gick åt skogen! :( Skulle ju pluggat igår, men jag var helt slut, så jag somnade kl 20. :) Men det var skönt att få sova en hel natt iaf! (Ebba sov hos mina föräldrar).

Jag är grymt (hmm...) laddad för träning imorgon Trollvinter! :)

• Princessdiamond

nu är jag här igen :)

• Lindha

Nu är handpenningen på klänningen betald och handpenningen till fotografen :)

• Princessdiamond

vad skönt lindha :)
    vad blev det för pris på klänningen?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2