Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
princess:
LUGN!!!! den kommer! ring och prata med dom så ska du se att det blir bra.. inte hetsa upp sig så mkt ;)
för det första har jag redan ringt, och för det andra tänker jag va förbbanad tills jag får mina grejer
jag tål inte sånt här!
sorry..
helt ok att vara förbannad över sånt!! men posten och dhl brukar ta lite längre tid på sig än vad man själv vill att dom ska göra.. men dom har väl körningar tills runt 17-tiden väl? har för mig att vi fått paket med dhl vid 17-tiden för inte så länge sen...
jo, men det är ju inte tiden som stör mig utan det faktum att det står att personen har varit här för att leverera, men att vi då inte skulle ha varit hemma..
detta stämmer ju inte, jag har inte ens sett dhl-bilen här som sagt..
jaha, då får jag ingen klänning idag..
jävla subba!
*fniss* Ursäkta Princessdiamond, kan inte låta bli att skratta lite. Blir precis likadan som du när jag blir arg.
*muttrar och svär och ser helt farlig ut*
förlåt.. kan inte hjälpa det, men man blir ju så satans besviken..
speciellt när jag väntat hela dagen..
och innan dess har jag ju väntat en månad eller två under hela processen..
blä
Va dåligt av dem att hitta på något sådant när du varit hemma hela dagen. Förtår att du är både arg och besviken.
För övrigt tycker jag att middag och lite alkohol någon fredagkväll. Någon gång långt framöver så att så många som möjligt kan följa med?